نقش دشمن بر هویت فرهنگی با استفاده از بازی های رایانه ای در جنگ نرم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش دشمن بر هویت فرهنگی با استفاده از بازی های رایانه ای در جنگ نرم دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش دشمن بر هویت فرهنگی با استفاده از بازی های رایانه ای در جنگ نرم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش دشمن بر هویت فرهنگی با استفاده از بازی های رایانه ای در جنگ نرم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش دشمن بر هویت فرهنگی با استفاده از بازی های رایانه ای در جنگ نرم :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه بازی های رایانه ای به عنوان یک رسانه در کنار سایر رسانه ها قرار گرفته اند و با اینکه از عنوان رسانه خاموش از آن ها یاد می شود اما قدرت تاثیرگذاری اشان از بسیاری رسانه ها بیشتر است. با استفاده از نظریه نظام تحلیل هویت پیتر بورکمی توان فرآیند جنگ نرم و تاثیر آن بر هویت فرهنگی جوانان را تشریح کرد و نشان داد چگونه هویت جدیدی شکل می گیرد. این مقاله با روش اسنادی , به تحلیل هویت فرهنگی و مولفه های درنظر گرفته شده برای آن که شامل هویت ملی , هویتدینی و هویت انقلابی است می پردازد و به این سوال پاسخ می دهد که در کدام یک از ابعاد هویت فرهنگی دشمن تاثیربیشتری بر جای گذاشته است. در نهایت نسل نوجوان و جوان برای تطبیق خودش با فرهنگ ارایه شده توسط بازی ها هویت جدید , مستقل و جدا افتاده از هویت فعلی اش را پدید می آورد. با توجه به تهاجم گسترده بازی های رایانه ای نیازمند نقش موثر نهادهای دولتی , مراکز فرهنگی و تولید نرم افزار , مسیولان و مربیان مدارس و بالاخص خانواده ها هستیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.