طراحی و پیادهسازی بازیهای رایانهای سهبعدی با مراحل خود تولید در سبک سکویی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و پیادهسازی بازیهای رایانهای سهبعدی با مراحل خود تولید در سبک سکویی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و پیادهسازی بازیهای رایانهای سهبعدی با مراحل خود تولید در سبک سکویی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و پیادهسازی بازیهای رایانهای سهبعدی با مراحل خود تولید در سبک سکویی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و پیادهسازی بازیهای رایانهای سهبعدی با مراحل خود تولید در سبک سکویی مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

واقعیت افزوده یکی از فناور یها ی جدید و نوظهور در علوم رای انه ای استتتت ده در زمینه ها ی مختلفی ازجمله آموزش ویادگیری، داربردهای درمانی و پزشکی، گردشگری و علوم انسانی مانند روانشناسی و سرگرمی جایگاه ویژهای پیدادرده است.این فناوری به دلیل تعریف و ایجاد یک تجربه جدید دربازیهای رایانهای مورد استقبال فعالان صنعت بازیساز ی قرارگرفته است. با افزایش سطح استف اده از تلفنهای هوشمند زمینه استفاده از فناوری واقعیت افزوده گسترش خوبی پیدادرده و فرصتخوبی را برای بازیهای مبتنی بر تلفنهای هوشمند بهصورت سه بعدی فراهم درده است. بازیهای سه بعدی به دلیل ذخیرهدردن دامنهی گ سترده ای داده از قبیل مادهها ۴ ، بافتها ۵ و پویانماییها ن سبت به فایلهای دوبعدی ده فقط ماتریس دوبعدی از نقاط و رنگها ه ستند سبب شده ا ست تا بازیهای تلفنهای هو شمند ، به دلیل محدودیتهای پرداز شی و سایر منابعمصرفی، بهصورت دوبعدی ساخته شوند تا از تعدد مدلهای سه بعدی در بازی داسته شود و بازی با سرعت بهتری اجرا شود. در این پژوهش ما با طراحی و پیادهستتازی مراحل یک بازی بهصتتورت خوددار ستتعی دردهایم تا این مشتتکل را در ستتاختبازیهای سه بعدی مبتنی بر واقعیت افزوده برای تلفنهای هوشمند رفع دنیم. به همین منظور برای ساخت مراحل خود تولیددر این سبک ، بازی میگا طراحی و پیاده سازی شده است. در این بازی برای ساخت مراحل خود تولید، از خانه های وزن دار استفاده شده است. خانه ها در ابتدای تولید مرحله، وزن دهی میشوند بعد بر اساس این وزن ها و با دمک الگوریتم A* مسیر بازی مشخص و دشمن ها در آن مرحله از بازی چیده میشوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.