تشخیص ربات در بازیهای برخط چندکاربره انبوه با استفاده از مقایسه الگوی حرکتی بازیکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تشخیص ربات در بازیهای برخط چندکاربره انبوه با استفاده از مقایسه الگوی حرکتی بازیکنان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تشخیص ربات در بازیهای برخط چندکاربره انبوه با استفاده از مقایسه الگوی حرکتی بازیکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تشخیص ربات در بازیهای برخط چندکاربره انبوه با استفاده از مقایسه الگوی حرکتی بازیکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تشخیص ربات در بازیهای برخط چندکاربره انبوه با استفاده از مقایسه الگوی حرکتی بازیکنان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

افزایش حجم تراکنشهای مالی در بازیهای برخط باعث شده است که برخی از کاربران، از تقلب استفاده کنند. یکی از تقلبهای رایج در بازیهای برخط، رباتها هستند. استفاده از ربات در باز یهای برخط، ممنوع است زیرا با استفاده از ربات، بازی به صورت خودکار انجام میگیرد و بازیکن متقلب به صورت ناعادلانهای، نتیجهی بهتری نسبت به سایر بازیکنان بدست میآورد. چنین تقلبهایی منجر به ضرر باز یکنان درستکار، سلب اعتماد، نارضایتی و در نهایت، خروج آنها از بازی میشود. از آنجا که سود سازندگان باز ی متناسب با تعداد بازیکنان است، لذا استفاده از رباتها نهایتا منجر به متضرر شدن سازندگان بازی میشود . به همین دلیل سازندگان باز ی همواره به دنبال راههای تشخیص رباتها هستند. در ا ین مقاله با استفاده ازمقایسه الگوی حرکتی بازیکنان و روباتها، روشی جدید و موثر برای تشخ یص رباتها در بازیهای برخط چند کاربره انبوه MMOG ارایه میشود. این روش در مقایسه با روشهای موجود با حفظ کارایی، مقیاسپذیرتر میباشد، زیرا با افزایش تعداد بازیکنان، میزان پردازشها به صورت خطی افزایش مییابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.