بازی های اینترنتی و رایانه ای وسواسگونه، تهدیدی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در عصر فناوری اطلاعات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازی های اینترنتی و رایانه ای وسواسگونه، تهدیدی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در عصر فناوری اطلاعات دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازی های اینترنتی و رایانه ای وسواسگونه، تهدیدی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در عصر فناوری اطلاعات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازی های اینترنتی و رایانه ای وسواسگونه، تهدیدی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در عصر فناوری اطلاعات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازی های اینترنتی و رایانه ای وسواسگونه، تهدیدی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در عصر فناوری اطلاعات :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش بررسی نقش بازی های اینترنتی و رایانه ای و انجام وسواس گونه آن در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات است جامعه آماری آن دانش آموزان مقطع متوسطه بودندکه با استفاده از فرمول کرجسی و مورگان و همچنین روش نمونه گیری طبقه ای نسبی انتخاب شدند ابزار ) گردآوری اطلاعات در این پژوهش، پرسشنامه تجربه استفاده از بازی های اینترنتی و رایانه ای فاگان) ۲۰۰۴است. برای جمع آوری اطلاعات جمعیت شناختی نظیر جنسیت و مدت زمان استفاده از بازی های رایانه ای، در ابتدای پرسشنامه فاگان، از دانش آموزان خواسته شد ابتدا به این دو سوال پاسخ دهند، اطلاعات جمعآوری شده به وسیله آزمونهای آماری تی گروههای مستقل، تحلیل واریانی یک راهه و ضریب همبستگی پیرسون تحلیل شد نتایج نشان داد که بین مدت زمان استفاده از بازی های اینترنتی و رایانه ای با پیشرفتتحصیلی تفاوت معنی داری وجود دارد ضمن اینکه تاثیر جنسیت در تجربه و مدت زمان استفاده از بازی های اینترنتی و رایانه ای متفاوت بود و پسران از میانگین بیشتری نسبت به دختران برخوردار بودند و در نهایتبین تجربه استفاده از بازی های رایانه ای با پیشرفت تحصیلی رابطه معکوس وجود داشت و دانش آموزانی که از تجربه بیشتری در زمینه استفاده از بازی های اینترنتی و رایانه ای برخوردار بودند از پیشرفت تحصیلی کمتری برخوردارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.