ایران هراسی؛ از پرده نقره ای در قرن بیستم تا بازی های رایانه ای در قرن بیست و یکم بررسی سیر تولید و تعمیق مفهوم ایران هراسی در هالیوود و بازی های رایانه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ایران هراسی؛ از پرده نقره ای در قرن بیستم تا بازی های رایانه ای در قرن بیست و یکم بررسی سیر تولید و تعمیق مفهوم ایران هراسی در هالیوود و بازی های رایانه ای دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ایران هراسی؛ از پرده نقره ای در قرن بیستم تا بازی های رایانه ای در قرن بیست و یکم بررسی سیر تولید و تعمیق مفهوم ایران هراسی در هالیوود و بازی های رایانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ایران هراسی؛ از پرده نقره ای در قرن بیستم تا بازی های رایانه ای در قرن بیست و یکم بررسی سیر تولید و تعمیق مفهوم ایران هراسی در هالیوود و بازی های رایانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ایران هراسی؛ از پرده نقره ای در قرن بیستم تا بازی های رایانه ای در قرن بیست و یکم بررسی سیر تولید و تعمیق مفهوم ایران هراسی در هالیوود و بازی های رایانه ای :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

یکی از گفتمانهای مسلط بر محتوای رسانههای جمعی در جهان، گفتمان شرقشناسی است. شرقشناسی، تعبیر ملل غرب از شرق محسوب میشود که طی سالیانی طولانی و در اثنای قرون گذشته شکل گرفته است. اسلامهراسی مفهومی است که بهترس و پیش داوری و تبعیض غیرعقلانی در برابر اسلام و مسلمانان اشاره دارد. با وقوع انقلاب اسلامی در ایران،اسلام هراسی ابعاد گسترده تری یافته و در قالب ایرانهراسی نیز درک میشود . میتوان تاکید کرد که موج اسلام هراسی و به تبع آن ایران هرا سی در سینما بعد از وقوع دو حادثه انقلاب ا سلامی ایران و یازده سپتامبر گ سترش زیادی دا شته ا ست. تعداد فیلمهای برجسته ای که در این حوزه گفتمانی تولید شده، بسیار زیاد است. در این مقاله بیشتر اطلاعات به صورت منابع کتابخانه ای و هم چنین به صورت اینترنتی و کتابهای الکترونیکی و مقاله های علمی معتبر که در فضای مجازی قرار داشته جمع آوری شده ا ست . در این مقاله سعی می شود که با نگاهی گذرا به ذکر نمونه هایی از این گونه فیلمها پرداخته شود. در بازی های رایانه ای نیز نسخه جدید بازی Cell Splinter با عنوان Blacklist ،بخش دیگری از پروژه ایران هراسی و معرفی ایران به عنوان محوریت شرارت را کلید زد. نتایج تحقیق نشان می دهد که واقعیت آن است که بازیهای رایانهای به عنوان یکی از پدیدههای جدید دانش بشری، همچون دیگر ساخته های بشر، دو لبه دارند؛ یک لبه آن استفاده صحیح و به کارگیری آنها در جهت ر شد و تعالی ا ست و لبه دیگر آن، ا ستفاده غلط و به کارگیری بازیهایی ا ست که از جنبههای مختلف، با روحیات فرد یا ارزشهای فرهنگی و خانوادگی، او در تضاد است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.