بررسی ویژگی ها وعلل ناتوانی های یادگیری درکودکان ونوجوانان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ویژگی ها وعلل ناتوانی های یادگیری درکودکان ونوجوانان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ویژگی ها وعلل ناتوانی های یادگیری درکودکان ونوجوانان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ویژگی ها وعلل ناتوانی های یادگیری درکودکان ونوجوانان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ویژگی ها وعلل ناتوانی های یادگیری درکودکان ونوجوانان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف ازنگارش این مقاله بررسی ناتوانی یادگیری می باشد. ناتوانی های یاد گیری یک اصطلاح عام است که به یک گروه ناهمگن از اختلالات اطلاق می شود . این اختلالات به شکل مشکلات قابل ملاحظه د ر اکتساب و کاربرد توانایی های گوشد اد ن، صحبت کرد ن، خواند ن، نوشتن، استد لال یا ریاضی بروز می یابند . این اختلال ذاتی فرد بود ه و فرض بر آن است که مربوط به وجود اختلال د ر سیستم اعصاب مرکزی می باشد .کود کی که د ارای ناتوانی یاد گیری است، به رغم برخورد اری از هوش طبیعی، ند اشتن نقص شنوایی و یا ند اشتن مشکلات اجتماعی، هیجانی و محیطی از عملکرد مناسبی د ر تکالیف د رسی برخورد ار نیست. تحقیقات حاکی از آن هستند ، بسیاری ازکود کانی که د ر مد رسه موفق نیستند ، احتمالا د ارای ناتوانی یاد گیری هستند که تشخیص د اد ه نشد ه اند . متاسفانه به اکثر این کود کان برچسب های نامناسبی مثل تنبل، کود ن و لجباز د اد ه می شود . چنین برخورد هایی نه تنها باعث برطرف نشد ن مشکل کود ک که همان ناتوانی یاد گیری است، نمی شود ؛ بلکه حتی می تواند اثرات نامطلوب و جبران ناپذیری رابر روی وی د اشته باشد . د رایت یک معلم آگاه و مسوول نسبت به احتمال وجود چنین اختلالی د ر د انش آموزانی که به رغمبرخورد اری از توانایی د ر حیطه های مختلف، از عهد ه یاد گیری وانجام تکالیف تحصیلی برنمی آیند و ارجاع به موقع آنها به متخصصین (گفتارد رمانگر، روان شناس) می تواند نقش بسیار مهمی را د ر احیای انگیزه فرد برای یاد گیری وجلوگیری از بروز عوارض منفی د اشته باشد . این مقاله به روش توصیفی – تحلیلی و کتابخانه ای با مرور ناتوانی یادگیری ، به بررسی انواعاختلالات یادگیری پرداخته وپس از توضیح ویزگیهای افراددارای این نوع اختلالات ،به علل ناتوانی می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.