بررسی رابطه حمایت سازمانی با خودکارآمدی معلمان مدارس مقطع ابتدایی شهر زاهدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه حمایت سازمانی با خودکارآمدی معلمان مدارس مقطع ابتدایی شهر زاهدان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه حمایت سازمانی با خودکارآمدی معلمان مدارس مقطع ابتدایی شهر زاهدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه حمایت سازمانی با خودکارآمدی معلمان مدارس مقطع ابتدایی شهر زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه حمایت سازمانی با خودکارآمدی معلمان مدارس مقطع ابتدایی شهر زاهدان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطه حمایت سازمانی با خودکارآمدی معلمان مدارس مقطع ابتدایی شهر زاهدان بود. برای دستیابی به این هدف، تعداد ۲۹۸۰ نفر از معلمان شاغل در مقطع ابتدایی در ناحی ه ۱ و ۲ آموزش و پرورش شهرزاهدان، به عنوان جامعه آماری انتخاب شدند. با مراجعه به جدول مورگان، تعداد ۳۴۱ نفر به روش نمونه گی ری تصادفی طبقه ای انتخاب گردیدند. داده های پژوهش از طریق پرسشنامه های حمایت سازمانی آیزنبرگر ( ۱۹۸۶ ) وخودکارآمدی معلمانوولفلک هوی، ۲۰۰۱ ) گردآوری گردید . روایی محتوایی پرسشنامه های مذکور توسط متخصصان امر و مستندات مربوطه تایی د شد و پایایی (آلفای کرونباخ) پرسشنامه های حمایت سازمانی و خودکارآمدی معلمان به ترتی ب برابر۰/۹۳و۰/۹۲۵ محاسبه گردید.داده های پژوهش توسط نرم افزارspss نسخه ۲۱ مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان داد که بین حمایت سازمانی و خودکارآمدی معلمان ، همبستگی مثبت و معناداری در سطح اطمینان ۹۹ درصد، برابر با ضریب ۰/۲۴۱وجود دارد. نتایج آزمون رگرسیون گام به گام بین ابعاد حمایت سازمانی و خودکارآمدی معلمان نشان داد که تنها مولفه حمایت سرپرست می تواند ۹/۳ درصد از واریانس خودکارآمدی معلمان را پیش بینی نماید. به علاوه میانگین نمره حمایت سازمانی معلمین مدارس دولتی و هییت امنایی با سایر مدارس تفاوت معنی داری دارد . همچنین بین دیدگاههای پاسخ دهندگان در مورد خودکارآمدی هم ، بر مبنای نوع مدرسه تفاوت معنی داری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.