رابطه بین باورهای مذهبی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه بین باورهای مذهبی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه بین باورهای مذهبی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین باورهای مذهبی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه بین باورهای مذهبی و هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
پژوهشحاضرباهدف بررسی رابطه بین هوش هیجانی وباورهای مذهبی با عملکردتحصیلی دانش آموزان دوره اولمتوسطه بهمرحله اجرادرآمد. این تحقیقازلحاظهدف، کاربردی و ازلحاظروش، توصیفی– همبستگی بوده است. جامعه آماری پژوهش شامل دانشآموزان دوره اول متوسطه شهر اقلیداست که درسال تحصیلی(۹۴-۹۳( در۱۴مدرسه و۵۲ کلاس درس مشغول بهتحصیل بودند که با روش نمونهگیریخوشهای تصادفی، ۶مدرسه(سه مدرسه دخترانه و سه مدرسه پسرانه) انتخاب شدند. درمجموع تعداد افراد نمونه ۱۵۰نفر بوده است. دادههای پژوهش ازطریق پرسشنامه هوشهیجانی-شات(۱۹۹۸ ،(باورهای مذهبی براساس مدل گلاک و استارک (۱۹۶۵(وعملکردتحصیلی فام و تیلور (۱۹۹۰ (جمع-آوریگردید. جهت تحلیل دادهها ازضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه استفاده شد. نتایج حاصل ازتحلیل دادهها نشان داد که بین مول۶فههای هوشهیجانی وعملکردتحصیلیرابطهمثبت ومعناداری وجود دارد. بین مول۶فه-های باورهای مذهبیوعملکردتحصیلی رابطه معناداری وجود دارد. همچنین بینهوشهیجانی و باورهایمذهبیرابطهمعنادار وجود دارد. هوشهیجانی و ابعاد آن قادر است به صورت مثبت و معنادار، عملکردتحصیلیراپیشبینیکند. باورهایمذهبی قادر به پیش بینی عملکرد تحصیلی دانشآموزان است که بیشترین میانگین مربوط به بعد پیامدی می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.