بررسی تاثیر اعتماد به برند بر قصد خرید خریداران لوازم خانگی با توجه به نقش میانجی ارزش ادراک شده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر اعتماد به برند بر قصد خرید خریداران لوازم خانگی با توجه به نقش میانجی ارزش ادراک شده دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر اعتماد به برند بر قصد خرید خریداران لوازم خانگی با توجه به نقش میانجی ارزش ادراک شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اعتماد به برند بر قصد خرید خریداران لوازم خانگی با توجه به نقش میانجی ارزش ادراک شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر اعتماد به برند بر قصد خرید خریداران لوازم خانگی با توجه به نقش میانجی ارزش ادراک شده :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی تاثیر اعتماد به برند بر قصد خرید خریداران لوازم خانگی با توجه به نقش واسطه ای ارزش ادراک شده صورت گرفته است. روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری این تحقیق، نامحدود بوده و شامل خریداران لوازم خانگی در شهر ایلام می باشد. و نمونه گیری نیز به روش تصادفی طبقه ای انجام گرفته است که با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۳۸۴ نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب شده اند. داده ها از طریق پرسشنامه های استاندارد اعتماد و ارزش ادراک شده لین و همکاران، و نیز پرسشنامه قصد خرید هانگ و همکاران جمع آوری گردید. تجزیه و تحلیل داده های تحقیق به روش توصیفی و استنباطی با کمک نرم افزارهای SPSS و LISREL مورد آزمون قرار گرفت که نتایج حاصل از یافته های تحقیق حاکی از آن است که اعتماد به برند علاوه بر تاثیر مستقیم، به طور غیر مستقیم و از طریق ارزش ادراک شده نیز بر قصد خرید خریداران لوازم خانگی تاثیر می گذارد و این که شدت تاثیر غیر مستقیم به مراتب از تاثیر مستقیم بیشتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.