ارزیابی تاثیر مدیریت ارگونومی کارگاههای آموزشی در بهبود عملکرد آموزش ها فنی و مهارتی مطالعه موردی: هنرستانهای فنی وحرفه ای شهرستان میاندوآب در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر مدیریت ارگونومی کارگاههای آموزشی در بهبود عملکرد آموزش ها فنی و مهارتی مطالعه موردی: هنرستانهای فنی وحرفه ای شهرستان میاندوآب در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر مدیریت ارگونومی کارگاههای آموزشی در بهبود عملکرد آموزش ها فنی و مهارتی مطالعه موردی: هنرستانهای فنی وحرفه ای شهرستان میاندوآب در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر مدیریت ارگونومی کارگاههای آموزشی در بهبود عملکرد آموزش ها فنی و مهارتی مطالعه موردی: هنرستانهای فنی وحرفه ای شهرستان میاندوآب در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر مدیریت ارگونومی کارگاههای آموزشی در بهبود عملکرد آموزش ها فنی و مهارتی مطالعه موردی: هنرستانهای فنی وحرفه ای شهرستان میاندوآب در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳ :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر از نظر اجرا به صورت توصیفی )پیمایشی و اسنادی( انجام گرفته است. جامعه آماری این تحقیق حدود ۷۰۰ نفر بودند. براساس فرمول تعیین حجم نمونه کوکران حجم نمونه آماری این پژوهش برابر با ۲۴۸ نفر انتخاب گردید. ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش شامل دو پرسشنامه می باشد .پرسشنامهارگونومی حاوی ۴۰ گویه و پرسشنامه بهبود عملکرد آموزشی با ۱۴ گویه سنجیده شده است. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از دو روش توصیفی و استنباطی وبا استفاده از نرم افزار SPSS انجام پذیرفت. با توجه به نتایج بدست آمده از آزمون همبستگی اسپیرمن، بین دو متغییر اصول ارگونومی و بهبود عملکرد آموزشهای مهارتی و فنی، با میزان ضریب همبستگی بین دو متغیر معادل با ۲۳۲ / 0R= و سطح اعتبار حاصله برابر با ۰۰۲ / 0P= و همچنین بین دو متغیر شرایطفیزیکی کارگاه و بهبود عملکرد آموزشهای مهارتی و فنی، با میزان ضریب همبستگی معادل با ۸۳۶ / 0R= و سطح اعتبار حاصله برابر با ۰۰۵ / 0P= و نیز بین دومتغیر وضعیت بدنی دانش آموز و بهبود عملکرد آموزشهای مهارتی و فنی، با میزان ضریب همبستگی معادل با ۲۵۶ / 0R= و سطح اعتبار حاصله برابر با ۰۰۱ / 0P= رابطه معنی داری وجود دارد. و با توجه به نتایج به دست آمده از آزمون همبستگی معادل با ۲۱۲ / 0R= و سطح اعتبار حاصله برابر با ۰۰۵ / 0P= و نیز بین دو متغییر تجهیزات کارگاه و بهبود عملکرد آموزشهای مهارتی وفنی با میزان ضریب همبستگی معادل با ۷۸۸ / ۰ R= و سطح اعتبار حاصله برابر با ۰۰۴ / 0P= رابطه معنی دار وجود دارد. نتایج آزمون فریدمن نشان داد که در بین مولفه های اصول ارگونومی، مولفه وضعیت بدنی دانش آموز با رتبه میانگین ۰۳ / ۳ دارای اولویت واهمیت بیشتری از سایر عوامل است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.