چالش های مدیریتی و اجرای بازار یابی شبکه ای در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چالش های مدیریتی و اجرای بازار یابی شبکه ای در ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چالش های مدیریتی و اجرای بازار یابی شبکه ای در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چالش های مدیریتی و اجرای بازار یابی شبکه ای در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چالش های مدیریتی و اجرای بازار یابی شبکه ای در ایران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

موضوع بازاریابی شبکه ای امروزه به یکی از مباحث روز جامعه تبدیل شده و جمعیت کثیری از افراد جامعه را به خود مشغول داشته است. در همین زمان، طرح ها و پلن های متفاوتی توسط برخی شرکتها ارایه شده که مبحث بازاریابی شبکه ای را به نحوی تبدیل به بازاریابی هرمی نموده است. در این مقاله به بررسی ابعاد مختلف این موضوع از دیدگاه قرآن و فقه پرداخته شده و با استناد به محاسبات ریاضی، مضرات این طرح ها به اثبات رسیده و ضمن مقایسه این طرح ها با نحوه صحیح اجرای آن در راستای تعالیم دینی و شرعی، در نهایت راه کارهای مناسب ارایه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.