بررسی اثر سرعت های ورودی متفاوت در سیستم پس سرمایش و چگونگی تاثیر آن در کاهش گرمای هیدراتاسیون سازه های بتن حجیم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر سرعت های ورودی متفاوت در سیستم پس سرمایش و چگونگی تاثیر آن در کاهش گرمای هیدراتاسیون سازه های بتن حجیم دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر سرعت های ورودی متفاوت در سیستم پس سرمایش و چگونگی تاثیر آن در کاهش گرمای هیدراتاسیون سازه های بتن حجیم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر سرعت های ورودی متفاوت در سیستم پس سرمایش و چگونگی تاثیر آن در کاهش گرمای هیدراتاسیون سازه های بتن حجیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر سرعت های ورودی متفاوت در سیستم پس سرمایش و چگونگی تاثیر آن در کاهش گرمای هیدراتاسیون سازه های بتن حجیم :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

یکی از مباحث مهم در طرح و اجرای بتن حجیم، کنترل درجه حرارت آن در سنین اولیه میباشد. در بتن حجیم تولید گرمای هیدراسیون و پایین بودن ضریب هدایت حرارتی بتن، باعث میگردد که گرمای تولید شده به سرعت از بتن خارج نشده و این امر سبب افزایش دمای بتن بویژه در نواحی مرکزی می گردد. یکی از راهکارهای مطرح برای کاهش حرارت ایجاد شده و کنترل ترکهای حرارتی، استفاده از سیستم پس سرمایش میباشد که مکانیزم آن به صورت عبور آب سرد از داخل لوله های مدفون در بتن است . در این تحقیق به مدل سازی سه بعدی یک سیستم پس سرمایش با لولههای مدفون در داخل بتن با سرعتهای مختلف جریان ورودی پرداخته شده است. این مدل سازی عددی با استفاده از نرم افزار FLUENT انجام شد. برای صحت سنجی نتایج این تحقیق نتایج حاصل از مدل سازی عددی با دادههای واقعی مدل مقاله کیم و همکاران در سال ۲۰۰۱ مقایسه شد. مقایسه نتایج نشان داد که تطبیق قابل قبولی بین نتایج مدلسازی عددی و دادههای واقعی وجود دارد. نتایج حاصل نشان داد که سرعت جریان نقش مهمی در دمای آب خروجی از سیستم و کاهش دمای بتن در بالا و پایین قطعه بتنی دارد. همچنین نتایج نشان داد که بهترین بازه سرعتی برای سیستم پس سرمایش بین سرعتهای بررسی شده، مشابه با این تحقیق، بین ۰/۶ الی ۰/۹ متر بر ثانیه می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.