تحلیل ارتباط بین اطلاعات دموگرافیک عابرین پیاده و راکبین موتورسیکلت متوفی با تصادفات مطالعه موردی شهر مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل ارتباط بین اطلاعات دموگرافیک عابرین پیاده و راکبین موتورسیکلت متوفی با تصادفات مطالعه موردی شهر مشهد دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل ارتباط بین اطلاعات دموگرافیک عابرین پیاده و راکبین موتورسیکلت متوفی با تصادفات مطالعه موردی شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل ارتباط بین اطلاعات دموگرافیک عابرین پیاده و راکبین موتورسیکلت متوفی با تصادفات مطالعه موردی شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل ارتباط بین اطلاعات دموگرافیک عابرین پیاده و راکبین موتورسیکلت متوفی با تصادفات مطالعه موردی شهر مشهد :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه ایمنی در حمل و نقل، از اهمیت ویژه ای در مدیریت شهری برخوردار است. تعداد خودروها و کاربران استفاده کننده از آن در سطح خیابان های درون شهری روزبروز در حال افزایش بوده و به تبع آن، احتمال وقوع تصادفات درون شهری نیز در حال افزایشاست. هدف از انجام مطالعه حاضر شناسایی و تحلیل ارتباط خصوصیات عابرین و موتورسیکلت سواران متوفی بعنوان کاربران آسیب پذیر با تصادفات فوتی در شهر مشهد می باشد. روند انجام این مطالعه عبارتست از بررسی شبکه ارتباطی شهر مشهد با استفاده از اطلاعات برگرفته از بانکهای اطلاعاتی موجود و نیز انجام تحلیل های آماری و مکانی برای استفاده و تفسیر بهتر از اطلاعات در جهت مشخص کردن کاربران آسیب پذیر از لحاظ مشخصات این افراد و فراوانی و نوع تصادفات و نیز سایر معیار های وابسته میباشد. شدیدترین نوع تصادفات، تصادفات فوتی می باشد که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. بر اساس تحلیل استنباطیانجام شده روی اطلاعات متوفیان تصادفات در شهر مشهد در سال ۱۳۹۴ و بررسی آمار ۱۱ سال اخیر، گروه های عمده در معرض خطر عبارتند از عابرین پیاده و موتورسیکلت سواران. در بین عابرین پیاده، کسانی که سن بالاتر و سطح تحصیلات پایین تر دارند و در بین موتورسیکلت سواران، افراد با سن بین ۲۰ تا ۳۵ سال با تحصیلات پایین بیشترین آمار تلفات تصادفات را بخود اختصاص داده اند که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند. همچنین مشخص شد که عابرین پیاده متوفی زن حدود ۸۰ درصد کل زنان متوفی در تصادفات را شامل می شوند که تقریبا ۲ برابر متوفیان عابر پیاده در بین مردان است. در نهایت، توجه به آموزش و فرهنگ سازیبرای شناخت کاربران آسیب پذیر از اولویت بالایی برای ارتقاء ایمنی معابر برخوردار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.