نقش اینترنت در توسعه بازاریابی بین الملل بعنوان یک مزیت رقابتی برای شرکتها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش اینترنت در توسعه بازاریابی بین الملل بعنوان یک مزیت رقابتی برای شرکتها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش اینترنت در توسعه بازاریابی بین الملل بعنوان یک مزیت رقابتی برای شرکتها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش اینترنت در توسعه بازاریابی بین الملل بعنوان یک مزیت رقابتی برای شرکتها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش اینترنت در توسعه بازاریابی بین الملل بعنوان یک مزیت رقابتی برای شرکتها :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

با وجود افزایش اهمیت بازاریابی بین المللی برای شرکت و به منظور تداوم بقا و افزایش سو د آوری در محیطی که به سرعت در حال تغییر است اینترنت بعنوان ابزار حیاتی مورد بحث بوده و در ساختارهای بازاریابی تاثیر نموده است. . از آنجاییکه بحث ساختارهای الکترونیکی در بازاریابی بین الملل کمتر مورد تاکید نظریه پردازان ب وده و بر اهمیت آن بعنوان ی ک مزیت رقابتی در بازاریابی کمتر توجه شده این مقاله به دنبال آن است تا تاثیر اینترنت در با زاریابی ب ین المللی را بعن وان یک ساختار الکترونیک و کم هزینه مورد تحلیل قرارداده و متغییر ه ای تاثیر گذار در امر بازارهای جهانی را ب ر اساس دیدگاه خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار در بازاریابی بین الملل معرفی نماید. لذا در این تحقیق بازاری ابی بین ا لمللی در کشورهای روسیه ، گرجستان و آذربایجان توسط تجار فعال در امر صادرات به این کشورها مد نظر بوده که این تجار بع نوان جامعه آماری ما می باشند.بنابراین با عنایت به کوچک بودن جامعه تمامی تجار استان اردبیل در این تحق یق بعنوان نمونه آماری انتخاب شده اند. در این تحقیق با ارایه مدل مفهومی رابطه بین تاثیر اینترنت در بازاریابی ب ین المللی مورد آزمون قرار گرفت که برای بررسی فرضیات از آزمون تی استفاده شد و نتایج بدست آمده در سطح معناداری ۹۹ ./بر تاثیرمثبت و معناداری اینترنت و مولفه دسترسی به اطلاعات ،امکان سفارش آنلاین ، ایجاد ارزش ، دسترسی به اینترنت و تبلیغات در اینترنت در امر بازاریابی بین المللی را مورد تایید قرار گرفت .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.