نقش استرس در محیط کاری کارکنان بر نحوه ارایه خدمات کارکنان مطالعه موردی: نمایندگی های مجاز ایران خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش استرس در محیط کاری کارکنان بر نحوه ارایه خدمات کارکنان مطالعه موردی: نمایندگی های مجاز ایران خودرو دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش استرس در محیط کاری کارکنان بر نحوه ارایه خدمات کارکنان مطالعه موردی: نمایندگی های مجاز ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش استرس در محیط کاری کارکنان بر نحوه ارایه خدمات کارکنان مطالعه موردی: نمایندگی های مجاز ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش استرس در محیط کاری کارکنان بر نحوه ارایه خدمات کارکنان مطالعه موردی: نمایندگی های مجاز ایران خودرو :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

علم رفتار سازمانی درصدد بیان این مهم است که انسان در سازمان چرا و چگونه رفتار می کند؛ و بر این اساس نظریه های رفتار سازمانی به جهت تبیین چگونگی رفتار انسان و درک بهتر از پیچیدگی های آن است. تلاش های نظام منددر سازمان برای شناخت و درک رفتار انسان در سازمان است تا با کنترل رفتار و استفاده از آن، دستیابی به اهداف سازمان محقق گردد. لذا پژوهش پیش رو با بررسی نمونه آماری مورد مطالعه در نمایندگی های مجاز ایران خودرو درزمینه نقش استرس در محیط کاری کارکنان بر عملکرد و نحوه ارایه خدمات مربوطه می باشد. آزمون فرضیات با استفاده از روش معادلات ساختاری و نرم افزارLISREL صورت گرفته است و به منظور بررسی روایی متغیرهای مطرح شده در مدل تحقیق از تحلیل عاملی تاییدی کمک گرفته شده است که ضریب استاندارد، ضریب معناداری و واریانس تبیین شده محاسبه و با توجه به اینکه برای گرداوری داده ها از ابزار پرسشنامه یاری گرفته شده است، بنابراین عددمعناداری همه سوالات پرسشنامه از۱/۹۶بیشتر می باشد و روایی آن مورد تایید قرار گرفته است. متغیرهایی با عناوین استرس کارکنان و نحوه ارایه خدمات به ارباب رجوع مورد مطالعه قرار گرفتند و در بخش نحوه ارایه خدمات بندهای نحوه پاسخگویی، کیفیت خدمات، نحوه برخورد، سرعت کارکنان در ارایه خدمات و انعطاف پذیری کارکنان در ارایه خدمات به ارباب رجوع قرار دارند و در بخش استرس های موجود در محیط کارکنان به عوامل فناوری اطلاعات، روند جهانی شدن، امنیت کاری، تنوع جمعیت شناختی و انواع قراردادهای استخدامی پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.