رعایت اخلاق حرفه ای دربانک و تاثیرآن بروفاداری مشتریان بانک ها مطالعه موردی: مشتریان بانکهای خرم آباد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رعایت اخلاق حرفه ای دربانک و تاثیرآن بروفاداری مشتریان بانک ها مطالعه موردی: مشتریان بانکهای خرم آباد دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رعایت اخلاق حرفه ای دربانک و تاثیرآن بروفاداری مشتریان بانک ها مطالعه موردی: مشتریان بانکهای خرم آباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رعایت اخلاق حرفه ای دربانک و تاثیرآن بروفاداری مشتریان بانک ها مطالعه موردی: مشتریان بانکهای خرم آباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رعایت اخلاق حرفه ای دربانک و تاثیرآن بروفاداری مشتریان بانک ها مطالعه موردی: مشتریان بانکهای خرم آباد :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

زمینه: در دنیای کنونی بانکداری از عوامل حیاتی توسعه کشور هاست. به این ترتیب مشتریان به عنوان علت وجودی و در ادامه حیات بانکداری از اولویت خاصی برخوردار می باشند. باتوجه به اینکه بانک به عنوان یک موسسه مالی و اعتباری کهسرمایه اصلی و منابع مالی آن از طریق سپرده گذاری و ارایه خدمات به مشتریان تامین می گردد . وفاداری مشتری به عنوان یک عامل کلیدی در موفقیت و سودآوری بانک ها مورد توجه قرار گرفت است، این ویژگی زمانی که در سطح بالایی در مشتریان از خود نشان می دهد باعث تمایل مشتریان به ادامه و توسعه روابط خود باموسسه می شود. روش کار: این تحقیق بر آن است تا تاثیر عامل اخلاق حرفه ای کارکنان را در وفاداری ورضایت مشتریان بسنجد. جامعه ی آماری پژوهش مشتریان تعدادی از بانک های شعب شهرستان خرم آباد، داده های مورد استفاده از بین ۱۵۰ نفر از این مشتریان گردآوری شد. الگوی مورد نظر با استفاده از آزمون استیودنت مورد آزمون قرار گرفته است. روش جمع آوری داده ها برای آزمون (فرضیه ها یا سوالات)، از نوع توصیفی تحلیلی و از شاخه همبستگی می باشد. یافته ها: نتایج تحلیل آماری نشان می دهد اخلاق و رفتار حرفه ای کارکنان بر وفاداری مشتریان تاثیرگذار است و بین عوامل اخلاقی و رفتار حرفه ای و فاداری رابطه ای معنی دار وجود دارد. نتایج: نتایج نشان می دهد از بین عوامل شناسایی شده امانتداری بیشترین تاثیر را بر رضایت مشتری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.