تبلیغات و خرید آنی خریداران: مثالی از خرید پوشاک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبلیغات و خرید آنی خریداران: مثالی از خرید پوشاک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبلیغات و خرید آنی خریداران: مثالی از خرید پوشاک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبلیغات و خرید آنی خریداران: مثالی از خرید پوشاک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبلیغات و خرید آنی خریداران: مثالی از خرید پوشاک :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

این مقاله توجه به این واقعیت دارد که خرید آنی رفتاری مشترک میان خریداران مدرن است و خرید آنی مصرف کنندگان از اقلامی مانند پوشاک ممکن است در نتیجه فعالیت های تبلیغاتی خرده فروشان باشد . هدف این مقاله بررسی این است کهتبلیغات از طریق راه هایی مانند بازاریابی مستقیم پستی، پیام های بازرگانی تلویزیونی و نمایش درون فروشگاهی چطور بر مصرف کنندگان برای خرید آنی پوشاک تاثیر می گذارد .یافته ها – نتایج نشان می دهد خریدارانی که نگرش مثبت نسبت به بازاریابی مستقیم پستی و پیام های بازرگانی تلویزیونیدارند به تبلیغات درون فروشگاهی به طور مثبت واکنش نشان می دهند. از این رو تاثیر متقابلی بین این سه روش تبلیغاتیوجود دارد که تمایل کلی برای خرید آنی خریداران را افزایش می دهد. علاوه بر این یافته ها نشان می دهد که فراوانی قرار گرفتن در معرض تبلیغا ت درون فروشگاهی تاثیر معنا داری بر این تمایل دارد . اصالت / ارزش – این مقاله کمکی است به ارتقاع دانش در زمینه رفتار خرید آنی با آزمایش تمایل خرید آنی محصول خاص، که می توان آن را به درجه ای از خریداران خرید آنی تعریف کرد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.