بررسی نقش بازاریابی رابطه مند بر شخصیت برند باشگاههای لیگ برتر بدمینتون ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش بازاریابی رابطه مند بر شخصیت برند باشگاههای لیگ برتر بدمینتون ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش بازاریابی رابطه مند بر شخصیت برند باشگاههای لیگ برتر بدمینتون ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش بازاریابی رابطه مند بر شخصیت برند باشگاههای لیگ برتر بدمینتون ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش بازاریابی رابطه مند بر شخصیت برند باشگاههای لیگ برتر بدمینتون ایران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر شخصیت برند باشگاه های لیگ برتر بدمینتون ایران می باشد. پژوهش حاضر از نوع تحقیقات توصیفی- همبستگی می باشد. جامعه این تحقیق، هواداران باشگاه های لیگ برتری بدمینتونبودند. با توجه به مقدار ضریب مسیر بین بازاریابی رابطه مند و شخصیت برند برابر با ۷۷/۰ که مقداری مثبت می باشد و مقدار آماره تی (t (مربوط به آن برابر با ۰۸/۱۰ ،با اطمینان ۹۵ درصد می توان نتیجه گرفت که این ضریب مسیر در سطح خطای ۰۵/۰ معنادار است ووجود رابطه معنادار و مستقیم (مثبت) بین بازاریابی رابطه مند و شخصیت برند تایید می شود. به طور کلی بررسی نقش بازاریابی رابطه مندبر شخصیت برند هواداران لیگ برتر بدمینتون ایران، بیانگر آن است که نیاز به ورود مفهومی جدید به نام شخصیت برند در باشگاه های لیگ برتر بدمینتون ایران نیازی جدی است و لازمه رسیدن به این مهم و بهره گیری از نتایج مثبت این ورود در بدمینتون ایران، توجه بیشتر به استراتژی های بازاریابی رابطه مند است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.