بررسی مقایسهای عوامل مدیریت دانش و روابط مشتری دو در کسب و کارهای آنلاین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسهای عوامل مدیریت دانش و روابط مشتری دو در کسب و کارهای آنلاین دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسهای عوامل مدیریت دانش و روابط مشتری دو در کسب و کارهای آنلاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسهای عوامل مدیریت دانش و روابط مشتری دو در کسب و کارهای آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسهای عوامل مدیریت دانش و روابط مشتری دو در کسب و کارهای آنلاین :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی مقایسهایی عوامل موثر بر مدیریت دانش و روابط مشتری اجتماعی کسب و کارهای آنلاین اجراشده است. بدین منظور، پس از مرور مطالعات پیشین در زمینه مدیریت دانش مشتری دو و روابط مشتری اجتماعی و انتخابمدل مناسب، معیارها و گزینههای مدل در قالب پرسشنامهای در اختیار ۲۰ خبره قرار گرفت و بهکمک روش دلفی پنل، تعداد ۱۵ معیار و ۱۴ گزینه برای ادامه کار نهایی شد. سپس بهکمک روش ترکیبی سلسله مراتب فازی ۱ و تاپسیس فازی ، اولویت ورتبه معیارها و گزینهها بهدست آمد. تجزیه و تحلیلها نشان میدهد شرکت از بین ۱۵ معیار و ۱۴ گزینه، معیار نیازهای مشتری براساس موقعیت جغرافیایی با امتیاز ۰.۱۴۲ بیشترین اولویت و گزینه اینستاگرام با امتیاز ۰.۰۵۲ بالاترین رتبه در مدیریت دانش و روابط مشتری اجتماعی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.