بررسی رضایت مندی مشتریان از سیستم بانک مورد مطالعه بانک ملت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رضایت مندی مشتریان از سیستم بانک مورد مطالعه بانک ملت دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رضایت مندی مشتریان از سیستم بانک مورد مطالعه بانک ملت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رضایت مندی مشتریان از سیستم بانک مورد مطالعه بانک ملت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رضایت مندی مشتریان از سیستم بانک مورد مطالعه بانک ملت :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

یکی از مهم ترین تحولاتی که در زمینه بهبود عملکرد در دهه آخر قرن بیستم به وقوع پیوست موضوع شناخته شدن سنجش رضایتمندی مشتری به عنوان یکی از عناصر و الزامات اصلی سیستم های مدیریتی در بنگاه های تجاری بود. بنابراین ایجاد وپیاده سازی سیستم های سنجش رضایتمندی مشتری به عنوان مهم ترین شاخص در امور بهبود عملکرد از نیازهای اساسی سازمانهای امروزی به شمار می رود. پژوهش حاضر با هدف بررسی رضایت مندی مشتریان از سیستم بانک انجام گردیدهاست. لذا در پژوهش حاضر محقق اقدام به استخراج معیارهای مختلف سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری نمود. و به بررسی رابطه بین کیفیت خدمات ، ویژگی خدمات ، هزینه خدمات ، دسترسی به خدمات ، اداره شکایات مشتریان بارضایت مندی مشتریان پرداخته است. پژوهش از نوع کاربردی بوده است و جامعه آماری آن شعب بانک ملت در استان تهران بوده است و حجم نمونه آن به صورت تصادفی ۱۰۰ نفر از مشتریان بوده است. و نتایج بدست آمده از پژوهش نشان میدهد کهبین معیارهای مختلف رضایت مندی)کیفیت خدمات ، ویژگی خدمات ، هزینه خدمات ، دسترسی به خدمات ، اداره شکایاتمشتریان( با رضایت مندی رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.