بررسی تاثیر قدردانی مشتری بر رضایت با نقش میانجی کیفیت رابطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر قدردانی مشتری بر رضایت با نقش میانجی کیفیت رابطه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر قدردانی مشتری بر رضایت با نقش میانجی کیفیت رابطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر قدردانی مشتری بر رضایت با نقش میانجی کیفیت رابطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر قدردانی مشتری بر رضایت با نقش میانجی کیفیت رابطه :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

قدردانی مشتری احساسی کلیدی در روابط تعاملی است و نقش مهمی را در توسعه و حفظ روابط مبادله ای ایفا می کنند. هدف این مطالعه بررسی تاثیر قدردانی مشتری بر رضایت به واسطه کیفیت رابطه است. دادهها از نمونه ۳۸۵ نفری دانشجویان شهید چمران اهواز که از خدمات شرکت ایرانسل استفاده میکنند، به روش نمونهگیری تصادفی ساده و به کمک پرسشنامه جمعآوری شد. پایایی پرسشنامه با استفاده از نرم افزار SmartPLS مورد بررسی قرار گرفت و ضریب آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی همه متغیرها بالای ۷/۰ به دست آمدند. روایی پرسشنامه با روش تحلیل عاملی تاییدی ارزیابی شد که شاخصهای برازش از مقادیر خوبی برخوردار بودند. نتایج حاصل از این پژوهش نشان میدهد که قدردانی مشتری بر کیفیت رابطه موثر است و متغیرهای اعتماد و تعهد بر رضایت تاثیر گذار است. همچنین نقش میانجی این متغیرها در رابطه میان قدردانی و رضایت تایید شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.