بررسی اثر دانش بازارهای خارجی بر عملکرد صادراتی موردمطالعه: شرکتهای صادراتی استان کردستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر دانش بازارهای خارجی بر عملکرد صادراتی موردمطالعه: شرکتهای صادراتی استان کردستان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر دانش بازارهای خارجی بر عملکرد صادراتی موردمطالعه: شرکتهای صادراتی استان کردستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر دانش بازارهای خارجی بر عملکرد صادراتی موردمطالعه: شرکتهای صادراتی استان کردستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر دانش بازارهای خارجی بر عملکرد صادراتی موردمطالعه: شرکتهای صادراتی استان کردستان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

روند روبه رشد جهانیشدن عرصه بازار و رقابت برای یک شرکت از بازارهای داخلی به بازارهای بینالمللی گسترشیافته است. هدف اصلی از دانش بازار بهرهبرداری از فرصتها است. این دانش درنتیجه واکنش به افزایش تغییرات محیطی در شبکههای کشور میزبان است.ورود به بازارهای خارجی در شرایط فعلی اقتصاد جهانی با پیچیدگیها و ابهامات خاصی همراه است و صادرکنندگان هر کشور با چالشهای خاصی روبرو هستند. انتخاب مناسبترین روش ورود به بازارهای جهانی، شکلدهنده راهبردهای ورود یک بنگاه به این بازارها تلقی میشود.اطلاعات و دانش عامل اصلی هدایتکننده شرکتها به سمت بازارهای خارجی است، بنابراین به دست آوردن اطلاعات موردنیاز در موردبازارهای خارجی عامل بسیار مهمی در سرعت حرکت شرکتها به سمت بازارهای بینالمللی است. کسب اطلاعات در مورد نیازها، سلایق و ترجیحات مصرفکنندگان در بازارهای خارجی یکی از مهمترین اصول ماندگاری در بازارهای جهانی و ارتقای سطح عملکرد صادراتی است.لذا مقاله حاضر بر اساس پیشینه پژوهش و با تاکید بر استفاده از اطلاعات و دانش در عرصه بینالمللی، اثر دانش بازارهای خارجی بر عملکردصادراتی موثر را بهمنظور رقابت کارآمدتر موردبررسی قرار داده است. فرضیه تحقیق با در نظر گرفتن متغیر مستقل و وابسته موردنظر تدوینو موردبررسی قرار گرفت. در سطح توصیفی با استفاده از شاخصهای آماری مانند توزیع فراوانی، جداول و نمودار به تجزیهوتحلیل دادهها پرداخته شد. در سطح استنباطی نیز از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و آزمون رگرسیون با استفاده از نرمافزار Spss استفاده گردید. یافتههای پژوهش نشان میدهد که دانش بازارهای خارجی تاثیر معناداری بر عملکرد صادراتی در شرکتهای موردبررسی بر عهده دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.