برداشتها از کیفیت خدمات حسابرسی و نگهداری حسابرس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برداشتها از کیفیت خدمات حسابرسی و نگهداری حسابرس دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برداشتها از کیفیت خدمات حسابرسی و نگهداری حسابرس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برداشتها از کیفیت خدمات حسابرسی و نگهداری حسابرس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برداشتها از کیفیت خدمات حسابرسی و نگهداری حسابرس :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

در پژوهشهای قبلی استدلال شده است که برداشتها از وسعت و کیفیت خدمات با منبع حسابرس منسوب به شرکت های ممیزی رقیب از اهمیت زیادی برای مدیریت مشتری در هنگام تصمیم گیری درباره نگهداری حسابرس برخوردار هستند. با این حال، عوامل کیفیت حسابرسی موثر بر نگهداری حسابرس تحت پژوهش میباشد. این مطالعه به بررسی ارتباط بین برداشت از کیفیت خدمات ممیزی و محدودیت نگهداری حسابرس در زمینه پیشنهاد حسابرسی اجباری از سوی دولتهای محلی در ایالت استرالیایی ولز جنوبی جدید میپردازد. این متن بر محدودیتهای تصدی نامحدود و هزینههای بالای تغییر حسابرسان در مطالعات قبل از نگهداری حسابرس در زمینهی پیشنهادهای داوطلبانه غلبه میکند و نرخهای نگهداری بالایی در مناقصه و شواهد رضایت شورا با کیفیت حسابرسی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.