بازاریابی ویروسی، پیش شرط ها و پیامدهای آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی ویروسی، پیش شرط ها و پیامدهای آن دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی ویروسی، پیش شرط ها و پیامدهای آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی ویروسی، پیش شرط ها و پیامدهای آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی ویروسی، پیش شرط ها و پیامدهای آن :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

افراد به دلایل مختلف تمایل دارند درباره درگیری ذهنی خود با محصولات و خدمات صحبت کنند. این موضوع ممکن است از طریق مالکیت یا نیاز برای تسهیم تجارت خریدشان به منظور کمک به دیگران باشد . سپس این مکالمات را به خانواده، دوستان و دیگر افراد در شبکههای اجتماعی انتقال میدهند. این فرایند ارتباطات دهان به دهان نامیده شده و به عنوان یک نوع قدرتمند و با نفوذ ارتباط در نظر گرفته میشود. بازاریابی ویروسی به عنوان شکل الکترونیکی ارتباطات دهان به دهان پدید آمده است و شامل اصل ارجاع و یا انتقال اخبار، اطلاعات و یا سرگرمی به اشخاص دیگر است. هدف این پژوهش، بررسی پیش زمینه های لازم برای رسیدن به بازاریابی ویروسی اثربخش و در پی آن شناسایی پیامدهای مثبت و منفی بازاریابی ویروسی جهت استفاده و اجتناب از آنها است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.