نظریه هوش های چند گانه و دلالت های آن بر برنامه درسی و آموزش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نظریه هوش های چند گانه و دلالت های آن بر برنامه درسی و آموزش دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نظریه هوش های چند گانه و دلالت های آن بر برنامه درسی و آموزش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نظریه هوش های چند گانه و دلالت های آن بر برنامه درسی و آموزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نظریه هوش های چند گانه و دلالت های آن بر برنامه درسی و آموزش :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
در این مقاله به بررسی جایگاه هوش های چندگانه در اموزش و برنامه درسی پرداخته شده است.روش تحقیق مروری ساده است .بدین منظور در ابتدا ماهیت هوش و انواع ان و کاربرد ان در برنامه درسی پرداخته شده است.یافته ها نشان می دهد ، فرایند یاددهی و یادگیری بر اساس انتخاب و بکارگیری راهکار های یادگیری داشته تدوین نظریه هوش های چندگانه کمک میکند معلم ازادی و اختیار بیشتری در طراحی اما برنامه ریزان درسی و معلمان میتوانند ان را در زمینه های باشد.نظریه هوش های چندگانه یک نظریه روان شناختی در مورد هوش است مختلفی از جمله شیوه های تدریس و ارزشیابی از دانش اموزان به کار ببرند.توجه به این نظریه در اموزش و برنامه درسی باعث میشود که در دیدگاه سنتی هوش و تواناییهای ذهنی را در تنظیم و طراحی محتوای درس صرفا از کتاب به عنوان وسیله یادگیری استفاده نشود.این نظریه تعلیم و تربیت و علوم شناختی دگرگون ساخته و روش ها و برنامه های اموزشی را تحت تاثیر قرار داده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.