ارزیابی عوامل موثر در توسعه کارآفرینی در بخش گردشگری شهری مورد شناسی: مجموعه میدان امام و چهلستون شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عوامل موثر در توسعه کارآفرینی در بخش گردشگری شهری مورد شناسی: مجموعه میدان امام و چهلستون شهر اصفهان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عوامل موثر در توسعه کارآفرینی در بخش گردشگری شهری مورد شناسی: مجموعه میدان امام و چهلستون شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عوامل موثر در توسعه کارآفرینی در بخش گردشگری شهری مورد شناسی: مجموعه میدان امام و چهلستون شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عوامل موثر در توسعه کارآفرینی در بخش گردشگری شهری مورد شناسی: مجموعه میدان امام و چهلستون شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در سال میلادی که گذشت سازمان جهانی گردشگری، سهم این بخش را ۹ درصد از کل GPD و به همین نسبت یعنی ۸ درصد کل اشتغال کشورها توصیف نمود. براین اساس بخش گردشگری توانسته با متنوع سازی اقتصاد شهری، استفاده بهینه از منابع، توسعه بنگاه های کوچک و سهم بردن مردم محلی از توسعه، نقش مهمی در کارآفرینی داشته باشد. به همین منظور تحقیق حاضر ابتدا اقدام به شناسایی ابعاد اقتصادی، اجتماعی، نهادی و محیطی کارآفرینی و سپس ارزیابی و شناسایی موثرترین عامل در توسعه کارآفرینی گردشگری در محدوده مورد مطالعه نموده است. پژوهش حاضر از نوع پژوهش های کاربری و روش انجام آن تحلیلی پیمایشی می باشد. در جهت جمع آوری اطلاعات از اسناد کتابخانه ای و ابزار پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق نیز صاحبان مشاغل و خدمات مجموعه میدان امام و چهلستون شهر اصفهان می باشد. نتایج آزمون t تک نمونه ای و آزمون میانگین ها نشان داد که در رخساره اقتصادی، اجتماعی و نهادی گردشگری شهر اصفهان توجه به مباحث کارآفرینی در وضعیت مناسب قرار ندارد و نیازمند برنامه ریزی درقی تر و اقدامات بیشتری است. اما در سوی دیگر در رخساره محیطی توجه بیشتر و مناسب تری به مبحث کارآفرینی در شهر اصفهان شده است. مشاهدات میدانی نشان داد که نقش زنان، بانک ها و بخش آموزش (دانشگاه ها و سایر بخش های مرتبط) در کارآفرینی گردشگری شهر اصفهان بسیار کم رنگ است. از طرف دیگر پذیرش گردشگری از طرف جامعه میزبان و درک آنها از گردشگری به مثابه فرصت و تنوع جاذبه های گردشگری از مهمترین پتانسیل های توسعه کارآفرینی گردشگری در شهر اصفهان می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.