نسبت یابی مخاطب و اثر معماری از راه پارادایم ساختارگرایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نسبت یابی مخاطب و اثر معماری از راه پارادایم ساختارگرایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نسبت یابی مخاطب و اثر معماری از راه پارادایم ساختارگرایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نسبت یابی مخاطب و اثر معماری از راه پارادایم ساختارگرایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نسبت یابی مخاطب و اثر معماری از راه پارادایم ساختارگرایی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هر اثر هنری و معماری، مخاطبی دارد که متناسب با سطح فکر خود، درباره ی آنچه که به او عرضه شده است، سوال خواهد پرسید. پاسخی که به این پرسش ها داده می شود، به نوع و چگونگی شناخت مخاطب از اثر و آشنایی او با زمینه ها و نتایج آن مرتبط است. در هر مواجهه، بخشی از نظر و ارزیابی مخاطب درباره ی اثر، از سلیقه ی او تاثیر می پذیرد. در این صورت او اثر را بر اساس انطباق آن با درون خود ارزیابی می کند. بنابراین برای بالا بردن سطح اعتبار ارزیابی وفهمیدن اثر، مبانی و معیارهایی برای موضع گیری درست مخاطب در زمان و مکان مواجهه لازم است. در این جا پرسش هایی پیش می آید، مانند این که: زمینه ای که این مبانی از آن برداشته می شوند، کدام است هر یک از این معیارها، بر همه ی وجوه اثر نظر دارند یا فقط به یک یا چند وجه از آن می پردازند فلسفه و مبانی نظری ای که به دست می دهد، راهی برای یافتن پاسخ این دسته از سوالات است. آنچه در تحقیق پیش رو در نظر است، بررسی کوتاه مسیر نظریه ی ساختارگرایی است که یکی از پارادایم های اصلی ساخت آثار هنر و معماری در دوره ی مدرن است و مایلیم از این راه،محل مواجهه ی مخاطب با اثر معماری و مبانی موثر بر دریافت معنی از طرف او را معلوم کنیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.