تبلیغات و بازاریابی هدفمند در صنعت ساختمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تبلیغات و بازاریابی هدفمند در صنعت ساختمان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تبلیغات و بازاریابی هدفمند در صنعت ساختمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبلیغات و بازاریابی هدفمند در صنعت ساختمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تبلیغات و بازاریابی هدفمند در صنعت ساختمان :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
تبلیغات و بازار یابی امروزه همانند سایر علوم جامعه دچار تغییرات و تحولات بسیاری شده است و با توجه به پیشرفت های روزافزون جامعه و ورود تکنولوژی های نوین تعریفات گذشته را از بین برده و چشم اندازی نو برای فعالان در این عرصه ایجاد کرده است. تبلیغات و بازاریابی در صنعت ساختمان نیز جدای از این امر نبوده و نحوه سنتی خود را از دست داده و به صورت کاملا نوین بایستی با این موضوع برخورد کرد. روش های فروش قدیمی مانند سپردن روند بازاریابی و فروش به بنگاه های ساختمانی و در انتظار مشتری بودن سال هاست که پاسخگوی نیاز دست اندرکاران صنعت ساختمان نیست و شاید میتوان گفت که در سال های آینده نیز این روش به کلی از بین خواهد رفت. در این مقاله سعی داریم تا نگاهی نو به امر تبلیغات و بازاریابی هدفمند در صنعت ساختمان بیاندازیم و با بررسی تکنولوژی های روز و اممر تبلیغات راه کار های جدید را برای فروش ساختمان معرفی کنیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.