عوامل موثر در جذب و اثربخشی بیلبوردهای تبلیغاتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر در جذب و اثربخشی بیلبوردهای تبلیغاتی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر در جذب و اثربخشی بیلبوردهای تبلیغاتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر در جذب و اثربخشی بیلبوردهای تبلیغاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر در جذب و اثربخشی بیلبوردهای تبلیغاتی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

بیلبورد یکی از رسانه های تبلیغات محیطی است که وظیفه آن برقراری ارتباط و متقاعد کردن مخاطب در حوزه های متنوعی چون اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی می باشد. این رسانه با قابلیتی درخور تامل بر نگرش فکری، الگوی رفتاری و نظام ارزشی افراد جامعه تاثیر گذارده و عنصری اثربخش در تعیین الویتهای مصرف محسوب می گردد. بیلبورد تبلیغاتی ایده ها و ارزش هایی را که برای یک سیستم اقتصادی ضروری هستند، جاودانه می سازد و نقش اولیه آن معرفی دامنه وسیعی از کالاهای مصرفی به مردم و حمایت از اقتصاد است. با رشد گرافیک محیطی در جوامع پیشرفته، بیلبورد علاوه بر کارکرد اطلاع رسانی و اقتصادی به عنوان عاملی موثر در زیباسازی فضای شهر تبدیل گشته است. بیلبورد زمانی به جایگاه رسانه ای و تبلیغاتی خود می رسد که پیام طراحی شده بر روی آن بتواند از موقعیت بیلبورد استفاده بهینه تبلیغاتی نماید. مقاله حاضر به توصیف و تحلیل بیلبوردهای تبلیغاتی پرداخته و شاخصه های جذب و اثرگذاری آن را بر مخاطب مورد بررسی قرار داده است. روش تجزیه و تحلیل داده های این مقاله توصیفی – تحلیلی بوده و ابزار گردآوری اطلاعات آن کتابخانه ای می باشد. نتایج بیانگر آن است که چنانچه عناصر تصویری – نوشتاری بیلبوردهای تبلیغاتی بر پایه دانش بصری، خلاقیت و فرهنگ بومی جامعه به کار گرفته شود و در طراحی آن عواملی همچون: تکیه بر ارزش های منحصر به فرد کالا، ترکیب بندی اصولی، انتخاب شعار مناسب، صراحت و سادگی، ایجاز، استفاده از کلمات محدود، هماهنگی رنگی و رعایت اصول زیباشناسی لحاظ گردد؛ تاثیر شگرفی در افزایش جذب و اثربخشی بیلبوردهای تبلیغاتی خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.