مقاله به کارگیری پنل های چندلایه فلزی-کامپوزیتی در سازه و بدنه خودرو به منظور افزایش ایمنی عابر پیاده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله به کارگیری پنل های چندلایه فلزی-کامپوزیتی در سازه و بدنه خودرو به منظور افزایش ایمنی عابر پیاده دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله به کارگیری پنل های چندلایه فلزی-کامپوزیتی در سازه و بدنه خودرو به منظور افزایش ایمنی عابر پیاده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله به کارگیری پنل های چندلایه فلزی-کامپوزیتی در سازه و بدنه خودرو به منظور افزایش ایمنی عابر پیاده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله به کارگیری پنل های چندلایه فلزی-کامپوزیتی در سازه و بدنه خودرو به منظور افزایش ایمنی عابر پیاده :

مقاله به کارگیری پنل های چندلایه فلزی-کامپوزیتی در سازه و بدنه خودرو به منظور افزایش ایمنی عابر پیاده که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در مطالعات مدیریت ترافیک از صفحه ۲۵ تا ۳۸ منتشر شده است.
نام: به کارگیری پنل های چندلایه فلزی-کامپوزیتی در سازه و بدنه خودرو به منظور افزایش ایمنی عابر پیاده
این مقاله دارای ۱۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله پنل های چندلایه کامپوزیتی-فلزی
مقاله کاهش صدمات تصادف
مقاله کاهش مصرف سوخت خودرو و جذب انرژی تصادف

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا، تعداد تلفات جاده ای در طول بیست سال اخیر کاهش یافته است. طراحی خودرو و روش های تکنیکی جدید در مورد ایمنی، موجب جلوگیری از تصادفات شده و همچنین رفتار راننده و عابرپیاده و سرویس فوری اورژانس و اعمال قوانین ترافیکی، همه و همه به این موضوع کمک کرده است. اخیرا فعالیت های زیادی در اتحادیه اروپا برای افزایش ایمنی عابرپیاده به عمل آمده است. بدین منظور کمیته اروپایی رسیدگی به ایمنی خودرو تشکیل و مطالعات مختلفی در مورد ایمنی عابرپیاده انجام شد. وظیفه این گروه تعیین روش های آزمون و حدنصاب مورد قبول است که خودروها در هنگام تصادف با عابرپیاده باید به آن برسند. بر اساس این تحقیقات روش های آزمون و قوانین برای حفاظت از عابرپیاده در برخورد از جلو تعیین شد.
بررسی آمار تصادف در کشورهای مختلف نشان می دهد که بیشتر تصادفات منجر به مرگ عابرپیاده مربوط به برخورد سر به قسمت جلوی خودرو است که یکی از روش های جدید کاهش صدمات، تغییر جنس سازه و بدنه خودرو و جایگزین کردن پنل یک پارچه فلزی با پنل های چندلایه کامپوزیتی-فلزی مخصوصا در قسمت درب موتور است. این امر باعث می شود میزان شتاب وارد بر سر عابرپیاده به میزان قابل توجهی کاهش یافته و در نتیجه از میزان مرگ ناشی از تصادفات کاسته شود. به کارگیری پنل های چندلایه در سازه و بدنه خودرو، مزیت های دیگری همچون افزایش جذب انرژی تصادف در این نوع پنل و کاهش صدمه به سرنشین خودرو و کاهش وزن و مصرف سوخت خودرو را به همراه دارد. در این مقاله چگونگی به کارگیری پنل های چندلایه کامپوزیتی-فلزی در سازه و بدنه خودرو را مورد بررسی قرار داده و مزیت های به کارگیری آنها را بیان می داریم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.