مقاله بررسی نرم افزاری دامنه تاثیر ضریب اصطکاک در مسافت توقف خودروی مجهز به ترمز ضدقفل (A.B.S)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نرم افزاری دامنه تاثیر ضریب اصطکاک در مسافت توقف خودروی مجهز به ترمز ضدقفل (A.B.S) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نرم افزاری دامنه تاثیر ضریب اصطکاک در مسافت توقف خودروی مجهز به ترمز ضدقفل (A.B.S)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نرم افزاری دامنه تاثیر ضریب اصطکاک در مسافت توقف خودروی مجهز به ترمز ضدقفل (A.B.S)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نرم افزاری دامنه تاثیر ضریب اصطکاک در مسافت توقف خودروی مجهز به ترمز ضدقفل (A.B.S) :

مقاله بررسی نرم افزاری دامنه تاثیر ضریب اصطکاک در مسافت توقف خودروی مجهز به ترمز ضدقفل (A.B.S) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در مطالعات مدیریت ترافیک از صفحه ۱۰۱ تا ۱۱۴ منتشر شده است.
نام: بررسی نرم افزاری دامنه تاثیر ضریب اصطکاک در مسافت توقف خودروی مجهز به ترمز ضدقفل (A.B.S)
این مقاله دارای ۱۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ترمز ضدقفل
مقاله مدل یک چهارم
مقاله خودرو
مقاله مسافت توقف
مقاله شتاب منفی
مقاله ضریب اصطکاک
مقاله دامنه بهینه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این مقاله، ابتدا الگوریتمی ساده در خصوص چگونگی عملکرد ترمز ضدقفل در مدل یک چهارم خودرو ارایه شده است. سپس در مرحله دوم سعی می گردد که محدوده بهینه و موثر ضریب اصطکاک در این نوع ترمزها به هنگام عملکرد شبیه سازی شده، استخراج گردد. در پایان نتیجه گرفته خواهد شد که با بالابردن مقدار ضریب اصطکاک و کاهش محدوده تاثیر ضریب اصطکاک، می توان مسافت و زمان توقف را کاهش داد. مدل سازی ترمز، در بخش شبیه سازی مکانیک نرم افزار Matlab انجام گردیده است. مدل طراحی شده کاملا به صورت پارامتری بوده و قابلیت بررسی تاثیر متغیرهای مختلف را در محیط های گوناگون از جمله شرایط آسفالت خشک، خیس، برفی و یخی را دارا می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.