مقاله مجازی شدن محیط های یاد دهی و یادگیری، تحولات پارادایمی و بایسته های فرهنگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مجازی شدن محیط های یاد دهی و یادگیری، تحولات پارادایمی و بایسته های فرهنگی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مجازی شدن محیط های یاد دهی و یادگیری، تحولات پارادایمی و بایسته های فرهنگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مجازی شدن محیط های یاد دهی و یادگیری، تحولات پارادایمی و بایسته های فرهنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مجازی شدن محیط های یاد دهی و یادگیری، تحولات پارادایمی و بایسته های فرهنگی :
مقاله مجازی شدن محیط های یاد دهی و یادگیری، تحولات پارادایمی و بایسته های فرهنگی که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در بهار و تابستان ۱۳۸۹ در برگ فرهنگ از صفحه ۸۶ تا ۱۰۲ منتشر شده است.
نام: مجازی شدن محیط های یاد دهی و یادگیری، تحولات پارادایمی و بایسته های فرهنگی
این مقاله دارای ۱۷ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله
چکیده و خلاصهای از مقاله:
ظهور محیط های مجازی و غیرحضوری یادگیری، امکانات و آفاق تازه ای برای دسترسی شهروندان جهانی به اطلاعات و کسب دانش فراهم می آورد. این محیط نوپدید، البته پشتگرم به دگرگونی های تکنولوژیک ناشی از انقلاب الکترونیکی دو سه دهه پایانی قرن بیستم بوده است، انقلابی که در قرن بیست و یکم نیز همچنان با شتاب فراوان در حال رشد و بالندگی است. اما عمق وابعاد قضیه بسی ورای سطح فنی و تکنیکی و ظاهری آن است بلکه دگرگونی ژرف و گسترده پارادایمی را در امر یاددهی ویادگیری بازنمایی می کند. در واقع این تغییر در اکولوژی آموزش، سطح ظاهری تحولاتی است که در فرهنگ ارتباطی و اندیشگی و یاددهی و یادگیری بشر در حال وقوع و بسط و توسعه است (بیتس، ۱۹۹۹؛ ردی و مانجولیکا، ۲۰۰۲).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.