مقاله طراحی روشی بر مبنای تلفیق مدل های مفهومی سنجش کیفیت خدمت با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره: مطالعه موردی بیمارستان های شهرستان شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی روشی بر مبنای تلفیق مدل های مفهومی سنجش کیفیت خدمت با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره: مطالعه موردی بیمارستان های شهرستان شیراز دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی روشی بر مبنای تلفیق مدل های مفهومی سنجش کیفیت خدمت با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره: مطالعه موردی بیمارستان های شهرستان شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی روشی بر مبنای تلفیق مدل های مفهومی سنجش کیفیت خدمت با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره: مطالعه موردی بیمارستان های شهرستان شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی روشی بر مبنای تلفیق مدل های مفهومی سنجش کیفیت خدمت با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره: مطالعه موردی بیمارستان های شهرستان شیراز :

مقاله طراحی روشی بر مبنای تلفیق مدل های مفهومی سنجش کیفیت خدمت با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره: مطالعه موردی بیمارستان های شهرستان شیراز که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۹ در طب جنوب از صفحه ۲۷۳ تا ۲۷۹ منتشر شده است.
نام: طراحی روشی بر مبنای تلفیق مدل های مفهومی سنجش کیفیت خدمت با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره: مطالعه موردی بیمارستان های شهرستان شیراز
این مقاله دارای ۷ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله کیفیت خدمت
مقاله بهداشت و درمان
مقاله مدل سازی معادلات ساختاری
مقاله مشتری مداری

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه: رمز موفقیت سازمان های خدماتی را می توان در مشتری مداری و توجه به کیفیت خدمت جستجو کرد. به دلیل اهمیت کیفیت خدمت در صنایع خدماتی و آثار برجسته آن بر خشنودی مشتری، همواره این سوال مطرح می شود که چگونه می توان کیفیت خدمت را مورد سنجش قرار داد. پژوهش حاضر درصدد ارایه مدلی جهت سنجش کیفیت خدمت در بخش بهداشت و درمان است.
مواد و روش ها: با بررسی ادبیات پژوهش، ابعاد و مولفه های سنجش کیفیت خدمت در بخش بهداشت و درمان شناسایی گردید. پس از پالایش ابعاد، به جمع آوری داده از بیماران بیمارستان ها با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی اقدام گردید. به منظور تحلیل داده ها از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری بهره گیری شده است.
یافته ها: یافته های پژوهش نشان می دهد که ابعاد مدل پیشنهادی از پایایی و روایی بالایی جهت سنجش کیفیت خدمت در بخش بهداشت و درمان برخوردارند.
نتیجه گیری: قابلیت اطمینان، پاسخگویی، تضمین، همدلی، جو و محسوسات، پیامد و مسوولیت اجتماعی را می توان از ابعاد کیفیت خدمت در بخش بهداشت و درمان به شمار آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.