تبلیغات شفاهی مثبت، ایفای نقشی حیاتی در جذب مشتری برای سازمانها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبلیغات شفاهی مثبت، ایفای نقشی حیاتی در جذب مشتری برای سازمانها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبلیغات شفاهی مثبت، ایفای نقشی حیاتی در جذب مشتری برای سازمانها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبلیغات شفاهی مثبت، ایفای نقشی حیاتی در جذب مشتری برای سازمانها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبلیغات شفاهی مثبت، ایفای نقشی حیاتی در جذب مشتری برای سازمانها :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

معمولا اولین نقشی که برای زبان درنظر گرفته میشود انتقال اطلاعات است. این اطلاعات به روشهای گوناگون، از طریق زبان،منتقل میگردد. امروزه حفظ و پرورش مشتریان، عاملی بسیار مهم در موفقیت شرکتهای بزرگ در فضای رقابتی موجود است.مشتریان از مزایای زیادی برخوردارند، آنها از کالاها و خدمات شرکت استفاده کرده، استفاده از آن کالا و خدمات شرکتها را به نزدیکان خود توصیه میکنند. معمولا مصرفکننده کالا / خدماتی را برمیگزیند که اثرروانی در اوداشته باشد. درچگونگی پدید آمدناین اثرروانی، تبلیغات شفاهی میتواند نقش کارآمدی داشته باشد. ما شاهد این بودهایم که تبلیغات شفاهی از خانواده و دوستانوآشنایان بهطور چشمگیری بر تصمیمگیری افراد تاثیر داشته است. بدینمنظور، در این پژوهش، به تبلیغات شفاهی با هدف تاثیرگذاری مثبت بر مصرفکنندگان به منظور کسب مزیت رقابتی و افزایش سود پرداخته شده است. عوامل تشکیل دهنده تبلیغاتشفاهی مثبت تعریف و ذکرگشته و طی مدلی مفهومی ارایه گشته که شرکتها و سازمانها میتوانند با درنظرگرفتن زیرشاخههایمدنظر به تبلیغات شفاهی مثبت دست یافته و از مزایای آن بهرهمند گردند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.