تبلیغات اینترنتی موفق ابزاری برای کارآمدی فروش و ایجاد نگرش مثبت در مصرفکننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبلیغات اینترنتی موفق ابزاری برای کارآمدی فروش و ایجاد نگرش مثبت در مصرفکننده دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبلیغات اینترنتی موفق ابزاری برای کارآمدی فروش و ایجاد نگرش مثبت در مصرفکننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبلیغات اینترنتی موفق ابزاری برای کارآمدی فروش و ایجاد نگرش مثبت در مصرفکننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبلیغات اینترنتی موفق ابزاری برای کارآمدی فروش و ایجاد نگرش مثبت در مصرفکننده :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

تبلیغات یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب وکار است. موفقبودن یا نبودن بسیاری از سازمانها و شرکتها درکیفیت فعالیتهای تبلیغاتیشان نهفته است. بدیهی است استمرار و توسعهی فروش کالا و خدمات زمانی میسر میشود که طرح تبلیغاتی مشتری را جذب نماید. درتبلیغات موثر، اگر روانشناسی نیاز و سلیقهی مشتری و نیز محتوای مناسب و هنرمندانهی پیام در تبلیغ کالا و خدمات لحاظ شود، از آن کالا وخدمات استقبال بیش تری خواهد شد. بدین منظور، دراین پژوهش ، دگربار و با نگاهی متفاوت به تبلیغات اینترنتی با هدف اثربخشی بر مشتری و کارامدی پرداخته شده است. در طی مقاله قبل از بیان چالش های پیش رو در این صنعت، چرخه تاثیرگذاری عوامل در تبلیغات اینترنتی )عاطفه، رفتار، شناخت( بیان شده است که باید به درستی درک شود. که در نهایت در جمعبندی پایانی به ارایه الگویی جهت موفقیت در تبلیغات اینترنتی و جذب بیش تر مشتری الکترونیک رسیدهایم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.