ارایه یک راهکار جدید مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد داده کاوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه یک راهکار جدید مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد داده کاوی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه یک راهکار جدید مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد داده کاوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه یک راهکار جدید مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه یک راهکار جدید مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد داده کاوی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

چهارچوب ارتباط با مشتری بر اساس داده کاوی رابطه نزدیکی را بین ارتباطات مدیریت ارتباط با مشتری و سازمانها، دردنیای پیشرفته تجارت الکترونیکی امروزی برقرار میکند. داده کاوی دارای کاربردهای مدیریت ارتباط با مشتری متنوعیمیباشد که در سالهای اخیر عمومیت بیشتری پیدا کرده است و مدل دسته بندی یک تکنیک داده کاوی مهمی در این زمینه تلقی میشود. مدلی که برای پیش بینی رفتار مشتریان استفاده میشود بر اساس فرآیند تصمیم گیری است که براینگهداری و حفظ مشتریان، ارزشمند و پرسود میباشد. در این مقاله یک چهارچوب داده کاوی مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری پیشنهاد میشود که از دو مدل دسته بندی درخت تصمیم گیری و شبکه های عصبی مصنوعی استفاده میکند. تکنیک دسته بندی درخت تصمیم به طور مقایسهای کارایی بهتری را نسبت به مدل شبکه عصبی مصنوعی ارایه میکند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.