نقش بازی در محوطه مهد کودک بر رفتار خلاقانه کودک ( نمونه موردی شهر بجنورد )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش بازی در محوطه مهد کودک بر رفتار خلاقانه کودک ( نمونه موردی شهر بجنورد ) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش بازی در محوطه مهد کودک بر رفتار خلاقانه کودک ( نمونه موردی شهر بجنورد )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بازی در محوطه مهد کودک بر رفتار خلاقانه کودک ( نمونه موردی شهر بجنورد )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش بازی در محوطه مهد کودک بر رفتار خلاقانه کودک ( نمونه موردی شهر بجنورد ) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

یکی از محیط هایی که کودکان بخش قابل ملاحظه ای از عمر خود را در آن سپری می کنند محیط های آموزشی است. روانشناسان محیط اعتقاد دارند که شرایط محیطی تاثیر انکار ناپذیری بر رفتار و افکار انسان ها دارند و شرایط کالبدی محیط های آموزشی نیز رفتار کودکان را تحت تاثیر قرار می دهد. بازی مهمترین فعالیت برای کودکان پیش دبستانی است که بر رشد اجتماعی، عاطفی و شناختی کودکان تاثیر دارد. بر این اساس پرداختن به چگونگی طراحی فضاهای بازی از ضرورت های علوم شناختی دانش معماری در راستای افزایش میزان یادگیری و ایجاد خلاقیت در کودکان بشمار می رود. در مطالعات مشخص شد که بازی در فضای باز فواید فراوانی برای کودکان دارد، بچه ها بازی در فضای باز را دوست دارند زیرا بلند تر صحبت کرده، سریعتر میدوند، بالاتر می پرند و کثیف تر می شود. با توجه به اینکه کودکان بیشتر اوقات خود را در مهد کودک هایی که تنها با تغییر کاربری به مهد کودک تبدیل شده اند و معمولا از داشتن محوطه ای با فضای سبز برای بازی محروم اند در این مقاله موضوع طراحی محوطه بازی و میزان یادگیری و خلاقیت زایی در کودکان مورد تاکید بوده که برای پیشبرد تحقیق از روش توصیفی، تحلیلی و بهره گیری از ابزار کتابخانه ای برای بررسی ادبیات مربوطه، و در بخش مطالعه موردی از نقاشی کودکان استفاده شده است که با انتخاب ۵۰ کودک ۵ ساله در سه مهد کودک شهر بجنورد از آنها خواسته شد فضای بازی مورد علاقه خود را ترسیم نمایند از این پژوهش می توان این مطلب را دیافت که با رعایت یکسری اصول در طراحی محیط بازی و سعی برای هرچه جذاب تر شدن آن می توان کیفیت کالبدی محیط های یادگیری را ارتقا داد و تاثیر مطلوبی بر یادگیری کودکان داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.