بررسی نقش رسانه های محلی در توسعه گردشگری بومی ( مطالعه موردی استان گیلان )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش رسانه های محلی در توسعه گردشگری بومی ( مطالعه موردی استان گیلان ) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش رسانه های محلی در توسعه گردشگری بومی ( مطالعه موردی استان گیلان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش رسانه های محلی در توسعه گردشگری بومی ( مطالعه موردی استان گیلان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش رسانه های محلی در توسعه گردشگری بومی ( مطالعه موردی استان گیلان ) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

جهان امروز به دلیل نقشی مهم رسانه ها در آگاهی بخشی به جامعه و کارکردهای رهبری و آموزشی آن ، عصر رسانه نام گرفته است . در دنیای امروز این نقش بر کسی پوشیده نیست و از کارکردهای رسانه ها در عصر امروز بستر سازی برای آموزش وهدایت جامعه است که با برنامه ریزی های استراتژیک وهدفمند می توان از آن به نحو شایسته ای بهره وری مناسب داشت . گردشگری به عنوان صنعتی مهم در توسعه اقتصادی کشورها از جمله مباحثی است که نیازمند جدی به کارکرد و همراهی رسانه ها دارد و از یک سو و با توجه برخورداری ایران از جاذبه های متنوع گردشگری که آنرا در ردیف کشورهای پرجاذبه دنیا قرار داده است. و از سوی دیگر این کشور با دارا بودن بیش از ۲۰۰۰ عنوان رسانه مکتوب در کنار سایر رسانه های حوزه فضای مجازی وبرخورداری از تکنولوژی ارتباطی و صدا و سیما که بخش قابل توجهی از آنان در گستره ها ی محلی با جغرافیای محدودتر با هدف پوشش جامعه هدف محلی فعالیت دارند این ظرفیت را دارد تا ازاین ابزارهای اطلاع رسانی در زمینه معرفی توانمندی های گردشگری و استفاده ازاین ظرفیت ها برای توسعه اقتصادی بهره وری مناسب داشته باشد . در این تحقیق که با موضوع نقش رسانه محلی در توسعه گردشگری بومی با موضوع استان گیلان انجام گرفته ، تلاش شده است تا ضمن معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت های اطلاع رسانی گیلان به عنوان گوشه ای از ظرفیت های هر دو حوزه در کشور به بیان راهکاری برای تلفیق این دو ظرفیت در راستای بهره وری مناسب در توسعه صنعت گردشگری انجام گیرد . براین اساس با استفاده از استدلال داده هایی که از طریق مطالعات میدانی و منابع کتابخانه ای با روش توصیفی و تحلیلی انجام گرفته است به پرسش تحقیق که بیانگر تاثیر رسانه های محلی در معرفی و توسعه گردشگری بومی استان گیلان است پاسخ داده شده است و فرضیه آن که نادیده گرفتن رسانه های محلی در زمینه اطلاع رسانی و معرفی ظرفیت های گردشگری بومی می تواند موجب طولانی تر شدن فرایند توسعه گردشگری و محدود شدن آندر توسعه اقتصادی استان گیلان شود به اثبات رسیده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.