شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباطبا دانشجو (SRM) (قلمرو مطالعه: دانشجویان دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری دانشگاه یزد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباطبا دانشجو (SRM) (قلمرو مطالعه: دانشجویان دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری دانشگاه یزد) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباطبا دانشجو (SRM) (قلمرو مطالعه: دانشجویان دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری دانشگاه یزد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباطبا دانشجو (SRM) (قلمرو مطالعه: دانشجویان دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری دانشگاه یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباطبا دانشجو (SRM) (قلمرو مطالعه: دانشجویان دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری دانشگاه یزد) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

نظام آموزش عالی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان هر جامعه، جهت توسعه و پیشرفت آن جامعه شناخته می شود. در صورتی که مراکز آموزشی ارتباطات و تعاملات خود را با دانشجویان افزایش دهند، تعهد دانشجویان نسبت به دانشگاه افزایش خواهد یافت. بنابراین استفادده از مدیریت ارتباط با دانشجو از الزمات اساسی نظام آموزش عالی است. هدف پژوهش حاضر شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مولفه های SRM می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل عاملی اکتشافی و تکنیک رتبه بندی VIKOR فازی انجام شد. پس از تجزیه و تحلیل، عامل نیازشناسی به عنوان مهم ترین عامل شناخته شد و از بین مولفه های این عامل نیز درک صحیح نیازهای دانشجو و محیط داخلی مناسب جهت رفع نیاز به عنوان موثرترین عامل شناخته شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.