تاثیر بازارگرایی و ابعاد آن بر فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری پاسارگاد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازارگرایی و ابعاد آن بر فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری پاسارگاد دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازارگرایی و ابعاد آن بر فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری پاسارگاد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازارگرایی و ابعاد آن بر فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری پاسارگاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازارگرایی و ابعاد آن بر فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری پاسارگاد :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر بازارگرایی و ابعاد آن بر فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری پاسارگاد انجام می شود. روش این پژوهش از نوع هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از شاخه میدانی می باشد. جامعه پژوهش حاضر عبارتست از، کارکنان نمایندگی های بیمه پاسارگاد در شهر بجنورد که با روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد ۸۱ نمایندگی، به عنوان نمونه انتخاب شدند. همچنین، در این تحقیق از پرسشنامه برای ابزار جمع آوری داده ها، استفاده شده است و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ محاسبه گردید. برای آزمون فرضیات نیز، از روش معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ها حاکی از آن است که، بازارگرایی بر فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری پاسارگاد موثر می باشد. همچنین، نتایج نشان داد که، ابعاد بازارگرایی (خلق و تبادل اطلاعات، مشتری مداری و رقیب گرایی) بر فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری پاسارگاد تاثیر گذارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.