بررسی نقش ابزارهای پیشبرد فروش بازاریابی بر جذب مشتری در شرکت های بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش ابزارهای پیشبرد فروش بازاریابی بر جذب مشتری در شرکت های بیمه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش ابزارهای پیشبرد فروش بازاریابی بر جذب مشتری در شرکت های بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش ابزارهای پیشبرد فروش بازاریابی بر جذب مشتری در شرکت های بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش ابزارهای پیشبرد فروش بازاریابی بر جذب مشتری در شرکت های بیمه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی ابزارهای پیشبرد فروش بر جذب مشتریان در شرکت های بیمه انجام می گیرد. منظور از ابزارهای پیشبرد فروش در این پژوهش، عبارتند از: تبلیغات، پیشبرد فروش، فروشندگی شخصی و روابط عمومی. روش تحقیق در این پژوهش از نوع هدف، کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از شاخه میدانی می باشد. جامعه پژوهش حاضر، مشتریان شرکت بیمه پاسارگاد در شهر بجنورد می باشد. که با روش نمونه گیری تصادفی ساده، ۳۸۴ به عنوان نمونه انتخاب شدند. همچنین، در این تحقیق از پرسشنامه برای ابزار جمع آوری داده ها، استفاده شده است و پایایی آن، با استفاده از آزمون کرونباخ محاسبه گردید. برای آزمون فرضیات نیز، از روش تی استیودنت استفاده شده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ها حاکی از آن است که، همه متغیرهای در نظر گرفته شده (تبلیغات، پیشبرد فروش، فروشندگی شخصی و روابط عمومی)، بر جذب مشتریان در شرکت های بیمه تاثیر می گذارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.