تعیین عوامل موثر بر توسعه ی مراکز رشد دانشگاهی پاسخگوی ادراک شده به منظور ارایه ی مدل مناسب (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد محلات)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین عوامل موثر بر توسعه ی مراکز رشد دانشگاهی پاسخگوی ادراک شده به منظور ارایه ی مدل مناسب (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد محلات) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین عوامل موثر بر توسعه ی مراکز رشد دانشگاهی پاسخگوی ادراک شده به منظور ارایه ی مدل مناسب (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد محلات)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین عوامل موثر بر توسعه ی مراکز رشد دانشگاهی پاسخگوی ادراک شده به منظور ارایه ی مدل مناسب (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد محلات)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین عوامل موثر بر توسعه ی مراکز رشد دانشگاهی پاسخگوی ادراک شده به منظور ارایه ی مدل مناسب (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد محلات) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر ، تعیین عوامل موثر بر توسعه ی مراکز رشد دانشگاهی پاسخگوی ادراک شده است. روش تحقیق، توصیفی از نوعهمبستگی بوده است. جامعه ی آماری این تحقیق را کلیه ی دانشجویان دانشگاه آزاد محلات در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴ به تعداد ۱۵۵۴نفر تشکیل داده اند. شیوه ی نمونه گیری، طبقه ای متناسب با حجم به صورت تصادفی بوده که نهایتا تعداد ۳۰۸ دانشجو برای تحقیق به طورتصادفی انتخاب شدند. ابزار تحقیق سه پرسشنامه بوده است. ۱- پرسشنامه ی محقق ساخته ی عوامل پنج گانه ی موثر بر توسعه ی مراکز رشددانشگاهی مشتمل بر ۳۹ گویه (=۰/۸۱۴)؛ ۲- پرسشنامه ی محقق ساخته ی آماده سازی بستر مراکز رشد دانشگاهی شامل ۶ گویه (=۰/۷۰۷)؛ ۳- پرسشنامه ی محقق ساخته ی عوامل موثر بر توسعه ی مراکز رشد پاسخگوی ادراک شده مشتمل بر ۹ گویه (=۰/۸۷۴). برای تجزیه وتحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون ، تحلیل تحلیل رگرسیون به روش استاندارد و گام به گام و تحلیل مسیر ، مدلمعادله ساختاری استفاده شده است. به طور کلی نتایج نتایج تحقیق نشان داد ، بین عوامل پنج گانه ی (آموزشی، پژوهشی، اقتصادی،مدیریتی ، قانونی) با توسعه ی مراکز رشد پاسخگوی ادراک شده درسطح p<0/01 رابطه مثبت و معناداری وجود دارد و آماده سازی بسترمراکز رشد، رابطه بین عوامل پنج گانه ی (آموزشی، پژوهشی، اقتصادی، مدیریتی و قانونی) ر ا با توسعه ی مراکز رشد دانشگاهی پاسخگویادراک شده واسطه گری می کند ، اثر غیر مستقیم عوامل آموزشی بر توسعه ی مراکز رشد دانشگاهی پاسخگوی ادراک شده: ۰/۰۶، اثر غیر مستقیم عوامل پژوهشی بر توسعه ی مراکزرشد دانشگاهی پاسخگو ی ادراک شده برابر با ۰/۰۷۵، اثر غیرمستقیم عوامل اقتصادی بر توسعه ی مراکز رشد پاسخگوی ادراک شده برابر با ۰/۰۹۷، اثر غیر مستقیم عوامل مدیریتی بر توسعه ی مراکز رشد دانشگاهی پاسخگوی ادراک شده برابر با ۰/۱۰۳، اثر غیر مستقیم عوامل قانونی بر توسعه ی مراکز رشد دانشگاهی پاسخگوی ادراک شده برابر با ۰/۰۹۵ بوده است. نیز یافته های تحقیق نشان داد: DF=11, X2=27/78, X2/df=2/52, RMSEA=0/0001, RMR=0/041, Gfi=0/921, AGFI=0/989, NFI=0/915, NNFI=1/215 بوده و بیانگر این است که برازش مدل مورد مطالعه ازحد مطلوبی برخوردار بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.