تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره دبستان برحسب سازه سواد رسانه ای وآسیب های فضای مجازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره دبستان برحسب سازه سواد رسانه ای وآسیب های فضای مجازی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره دبستان برحسب سازه سواد رسانه ای وآسیب های فضای مجازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره دبستان برحسب سازه سواد رسانه ای وآسیب های فضای مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دوره دبستان برحسب سازه سواد رسانه ای وآسیب های فضای مجازی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

کتاب درسی که یکی از مهم ترین مراجع ومنابع یادگیری دانش آموزان درنظام های آموزشی محسوب می شود، درنظام آموزشی کشورمانیزنقش مهمی دارد.به لحاظ این اهمیت وهمچنین به سبب نقش محتوای کتب درسی دربرانگیختن وتامین نیازها ونیزتسهیل امریادگیریدانش آموزان، دراین پژوهش که مبنای نگارش مقاله حاضراست،محتوای کتب درسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان، ازنظر پرداختن به سازه سوادرسانه ای وآسیب های فضای مجازی ومولفه های آن وبه روش توصیفی مورد بررسی وتحلیل قرار گرفته است. بنابراین سوال پژوهش را چنین مطرح می کنیم که: در کتاب های تعلیمات اجتماعی تا چه میزان به سازه سواد رسانه ای و آسیب های فضای مجازی و مولفه های آن توجه کرده است . درابتدای مقاله پیشینه نظری وتجربی موضوع ارایه شده است.ابزار پژوهش دارای ۹ مولفه اصلی و۷ مولفه فرعی است. جامعه آماریشامل ۴ جلدکتاب مطالعات اجتماعی دوره دبستان ازپایه سوم تاششم میباشد واز کار فهرست وارسی دراین پژوهش استفاده شده است.باتوجه به یافته ها وبراساس داده های حاصل ازفهرست های تحلیل محتوا درپژوهش حاضر ونیز با عنایت به پژوهش هایی که قبلا دراین زمینه انجام گرفته است،می توان چنین نتیجه گرفت که کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم بیشتر به سازه سواد رسانه ای وپایهپنجم بیشتر به سازه آسیب های اجتماعی توجه نموده اند.پایه چهارم در زمینه سواد رسانه ای تا حدودی ونسبت به سایر پایه ها ضعیفعمل کرده است. در مورد سازه آسیب های اجتماعی، پایه چهارم وششم نسبتا وپایه سوم به شدت ضعیف عمل کرده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.