بررسی رابطه بین خودکارآمدی با اضطراب امتحان در دانش آموزان مقطع متوسطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین خودکارآمدی با اضطراب امتحان در دانش آموزان مقطع متوسطه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین خودکارآمدی با اضطراب امتحان در دانش آموزان مقطع متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین خودکارآمدی با اضطراب امتحان در دانش آموزان مقطع متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین خودکارآمدی با اضطراب امتحان در دانش آموزان مقطع متوسطه :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف مطالعه حاضر، بررسی رابطه بین خودکارآمدی با اضطراب امتحان در دانشآموزان مقطع متوسطه می باشد. در این مطالعههمبستگی، ۳۷۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسطه اول شهر بیرجند در سال ۱۳۹۴ به روش نمونه گیری خوشه ای انتخابشدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه های استاندارد خودکارآمدی عمومی شرر و مادوکس (۱۹۸۲) و اضطراب امتحان ابوالقاسمی وهمکاران (۱۳۷۵) بود. داده ها با استفاده از نرم افزار آماری SPSS 21 و آزمون های آماری همبستگی پیرسون و رگرسیون تجزیه وتحلیل شدند. نتایج نشان داد که بین خودکارآمدی با اضطراب امتحان در دانش آموزان رابطه منفی و معنی داری وجود دارد(p<0/001). با توجه به یافته های پژوهش به نظر می رسد توجه به باورهای افراد از توانایی هایشان برای کاهش اضطراب امتحان و درنتیجه بهبود عملکرد تحصیلی موثر و ارزشمند باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.