بررسی میزان آگاهی آموزگاران مدارس ابتدایی شهر اصفهان از نظریه های یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان آگاهی آموزگاران مدارس ابتدایی شهر اصفهان از نظریه های یادگیری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان آگاهی آموزگاران مدارس ابتدایی شهر اصفهان از نظریه های یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان آگاهی آموزگاران مدارس ابتدایی شهر اصفهان از نظریه های یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان آگاهی آموزگاران مدارس ابتدایی شهر اصفهان از نظریه های یادگیری :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش که با روش زمینه یابی انجام شده است ، بررسی میزان آگاهی آموزگاران مدارس ابتدایی اصفهان از نظریه های یادگیری می باشد. داده های موردنیاز به کمک آزمون محقق ساخته شامل بخش اطلاعات جمعیت شناختی و بخش اندازه گیری میزان آگاهی آزمودنی ها از نظریه های یادگیری در سه خرده آزمون، نظریه های رفتاری، شناختی و فراشناختی به دست آمده و به کمک آزمون t و تحلیل واریانس فرضیه ها مورد آزمون قرار گرفته است که در نتیجه، سطح اطلاعات آزمودنی ها از نظریه های رفتاری در حد میانگین قابل قبول و بیش از اطلاعات آنها از نظریه های شناختی و فراشناختی بوده است. سطح آگاهی آزمودنی ها از نظریه های شناختی و فراشناختی در حد غیر قابل قبول بوده است. بین میزان اطلاعات آزمودنی ها در گروه های فوق دیپلم از نظر جنسیت و رشته تحصیلی مرتبط و غیر مرتبط تفاوت معنادار بوده است. همچنین نتایج نشان داده که دوره های ضمن خدمت متمرکز برآموزش نظریه های رفتاری در یادگیری بوده و نوبت به آموزش نظریه های یادگیری در حوزه شناختی و فراشناختی توجهی نشده، یا موفق نبوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.