مطالعه میزان آگاهی دانشجویان و اعضای هییت علمی دانشگاه پیام نور مرکز تهران از نظام آموزش باز و از دور و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی آنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه میزان آگاهی دانشجویان و اعضای هییت علمی دانشگاه پیام نور مرکز تهران از نظام آموزش باز و از دور و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی آنان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه میزان آگاهی دانشجویان و اعضای هییت علمی دانشگاه پیام نور مرکز تهران از نظام آموزش باز و از دور و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی آنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه میزان آگاهی دانشجویان و اعضای هییت علمی دانشگاه پیام نور مرکز تهران از نظام آموزش باز و از دور و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی آنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه میزان آگاهی دانشجویان و اعضای هییت علمی دانشگاه پیام نور مرکز تهران از نظام آموزش باز و از دور و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی آنان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

نظر به افزایش متقاضیان تحصیلات عالی وگسترش روزافزون نظام های نوین آموزشی همچون نظام آموزش باز و از دور ( مقصود دانشگاه پیام نور )، و عدم آشنایی جامعه مخاطب با این نظام آموزشی، این کار پژوهشی شکل گرفت. با توجه به اینکه آشنایی با ویژگی های نظام آموزشی محل تحصیل توسط دانشجویان و اعضای هییت علمی موجب سازگاری بیشتر یاد دهندگان با آن شده و در نتیجه منجر به پیشرفت تحصیلی بیشتر می گردند، تصمیم به سنجش میزان آگاهی دو گروه مذکور از نظام آموزش از دور در دانشگاه پیام نور مرکز تهران ( به دلیل محدودیت در زمان و دسترسی و تامین هزینه برای پژوهش ) گرفته شد. حجم جامعه آماری دانشجویان در زمان جرای پژوهش حدود ۰۰۰ / ۴۱ نفر و حجم جامعه آماری اعضای هییت علمی حدود ۱۲۰ نفر می باشد، که نمونه آماری دانشجویان با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده و جدول مورگان ۳۸۸ نفر و برای جامعه آماری دوم ۹۱ نفار تعیین شد. جهت سنجش سوال های پژوهش از پرسشنامه محقق ساخته شامل ۳۰ گویه با درجه بندی لیکرت استفاده شده است. ضریب پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ برای گروه نمونه آماری دانشجویان ۷۵ / ۰ و برای اعضای هییت علمای ۷۰ / ۰ می باشد. روش این پژوهش توصیفی پیمایشی بوده، و داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS تجزیه و تحلیل شده، و برای آزمون فرض سوالها با استفاده از ضریب همبستگی اسپیرمن و پیرسون و کلموگراف اسمیرنوف برای تعیین میزان همبستگی بین متغیرهای پژوهش در سطح معنی داری ۰۵ / ۰ استفاده شده است. و در نتیجه آگاهی دانشجویان از ویژگی های عناصر نظام آموزش از دور ( یاد دهنده، محتوای یادگیری، و فناوری های مورد استفاده) و همبستگی بین آگاهی آنان از ویژگی های یاد دهنده، و محتوای یادگیری با پیشرفت تحصیلی تایید شد. آگاهی اعضای هییت علمی از ویژگی های یاد دهنده، محتوای یادگیری، و فناوری های مورد استفاده در نظام آموزش باز و از دور تایید شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.