بررسی رابطه بین خوش بینی و بدبینی با بهزیستی ذهنی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان شهر رشت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین خوش بینی و بدبینی با بهزیستی ذهنی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان شهر رشت دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین خوش بینی و بدبینی با بهزیستی ذهنی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان شهر رشت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین خوش بینی و بدبینی با بهزیستی ذهنی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان شهر رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین خوش بینی و بدبینی با بهزیستی ذهنی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان شهر رشت :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین خوش بینی و بدبینی با بهزیستی ذهنی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پایه متوسطه شهر رشت در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ می باشند. به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای تعداد ۱۸۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. در این پژوهش برای گردآوری داده ها از پرسشنامه خوش بینی و بدبینی شییر و کارور (۱۹۸۵)، مقیاس بهزیستی ذهنی توسط کییز و ماگیارمو (۲۰۰۳) و مقیاس اهمال کاری تحصیلی تاکمن (۱۹۹۱) استفاده شد. آزمون همبستگی کانونی برای تحلیل داده ها استفاده شد. در ضمن کلیه عملیات آماری با استفاده نرم افزار spss20 تجزیه و تحلیل شد. نتایج پژوهش نشان دادند که بین دو مجموعه از متغیرها به طور معنی داری همبستگی کانونی وجود دارد (p<0/01) و متغیرهای پیش بین (خوش بینی و بدبینی) و متغیرهای ملاک (بهزیستی ذهنی و اهمال کاری تحصیلی) توانسته اند ۱۵ درصد واریانس یکدیگر را تبیین کنند. براساس یافته ها می توان نتیجه گرفت که خوش بینی و بدبینی از جمله عواملی است که بر بهزیستی ذهنی و اهمال کاری تحصیلی موثر باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.