بررسی رابطه بین بهره گیری از فناوری اطلاعات و ذهنیت فلسفی دانش آموزان دبیرستان های شهرستان اسفراین با رویکرد آینده پژوهش در سال تحصیلی ۱۳۹۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین بهره گیری از فناوری اطلاعات و ذهنیت فلسفی دانش آموزان دبیرستان های شهرستان اسفراین با رویکرد آینده پژوهش در سال تحصیلی ۱۳۹۵ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین بهره گیری از فناوری اطلاعات و ذهنیت فلسفی دانش آموزان دبیرستان های شهرستان اسفراین با رویکرد آینده پژوهش در سال تحصیلی ۱۳۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بهره گیری از فناوری اطلاعات و ذهنیت فلسفی دانش آموزان دبیرستان های شهرستان اسفراین با رویکرد آینده پژوهش در سال تحصیلی ۱۳۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین بهره گیری از فناوری اطلاعات و ذهنیت فلسفی دانش آموزان دبیرستان های شهرستان اسفراین با رویکرد آینده پژوهش در سال تحصیلی ۱۳۹۵ :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی، توصیفی پیمایشی و از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش را کلیه دانش آموزان دبیرستان های شهر اسفراین تعداد ۶۵۰۰ نفر در رشته های نظری ( علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی ) و ۳۵۰۰ نفر در فنی و حرفه ای و کاردانش تحصیل هستند، تشکیل می دهند. حجم نمونه مطابق با جدول مورگان، برای ۱۰۰۰۰ نفر ۳۷۰ نفر برآورد گردید و به شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها برای متغیر فناوری اطلاعات از پرسشنامه فناوری اطلاعات پانایدیس (۲۰۰۷) و جهت بررسی ذهنیت فلسفی از پرسشنامه استاندارد ذهنیت فلسفی جهانگیری (۱۳۹۳) استفاده شده است. پایایی آن به کمک روش ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه های فناوری اطلاعات و ذهنیت فلسفی به ترتیب مقادیر ۰/۸۵ و ۰/۸۴ و بدست آمد که نشان دهنده اعتبار و پایایی پرسشنامه های مذکور بود. داده های جمع آوری شده با استفاده از آزمون های آماری همبستگی پیرسون برای بررسی روابط بین فرضیات تحقیق استفاده گردید و با استفاده از آزمون های آماری همبستگی پیرسون به کمک نرم افزار spss نسخه ۲۰ استفاده شده است. نتایج نشان داد بین بهره گیری از فناوری اطلاعات و ذهنیت فلسفی دانش آموزان دبیرستان های شهر اسفراین با رویکرد آینده پژوهی در سال تحصیلی ۱۳۹۵ مثبت و معنادار وجود دارد. بنابراین، با افزایش و بکارگیری فناوری اطلاعات و ترویج ابعاد آن در بین دانش آموزان دبیرستان های شهر اسفراین می توان به ارتقای ذهنیت فلسفی و آینده پژوهی کمک کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.