موضوع: رسانه و روابط شهروندی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 موضوع: رسانه و روابط شهروندی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد موضوع: رسانه و روابط شهروندی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی موضوع: رسانه و روابط شهروندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن موضوع: رسانه و روابط شهروندی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

تکنولوژی های ارتباطی از همان آغاز، موجب تغییرات بسیاری در زندگی اجتماعی انسان ها شده اند و با فرا رسیدن عصر فناوری های نوین ارتباطی و گسترش فراگیر آن که به دنبال خود مفاهیم جدیدی چون واقعیت مجازی و فضای سایبری را به همراه آورد،این تحولات در زندگی بشر در سطح گسترده ای ایجاد شدو به تعبیر مانویل کاستلز (Manuel Castells ) ، فناوری های نوین اطلاعات، نقاط دور عالم را در شبکه های جهانی به همدیگر پیوند می دهند؛ ارتباطات رایانه ای مجموعه ای از جوامع مجازی را به وجود می آورند که در نتیجه آن، همه ساختارها و فرآیندهای مادی و معنوی بشر دگرگون می شوند. در سال های اخیر، شبکه های اجتماعی مجازی با سرعتی بی نظیر گسترش یافته اند. نظر به استقبال روزافزون افراد جامعه از امکاناتی که تحت عنوان شبکه های اجتماعی و رسانه های جدید برای برقراری تعاملات و مناسبات ارتباطی میان افراد انسانی در این جامعه فراهم شده، و نیز با توجه به اهمیت نقش خانواده به عنوان اولین و بنیادی ترین نهاد اجتماعی موجود در جامعه که ضامن سلامت و بقای آن تلقی می گردد، شناخت شبکه های اجتماعی مجازی و تاثیر این شبکه ها بر تعاملات زندگی در سطح روابط و مناسبات خانوادگی، به یک دغدغه مهم تبدیل شده است که نیازمند دقت نظر و موشکافی های عمیق جامعه شناختی می باشدزیرا این رشد روز افزون موجب تسهیل در برقراری تعاملات و مناسبات ارتباطی میان افراد انسانی شده، اما در عین حال می تواند عاملی تهدید کننده نیز باشد.در این پژوهش براساس فرضیه های مورد بررسی به رابطه استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر بی اعتمادی نسبت به همسر ، میزان تعامل افراد با اعضای خانواده ،تغییر اوقات فراغت افراد، انزوای اجتماعی ونوع نگرش به ارتباطات نامتعارف میان افرادپرداخته شده با توجه به نظریه های نظریه وابستگی،کاشت، امپریالیسم فرهنگی، ساخت یابی آنتونی گیدنز و نظریه استحکام یا تاثیر محدودکه تاثیر پیام های ارتباطی بر نگرش و رفتار مخاطب را محدود و عمدتا در جهت تقویت و استحکام عقاید و باورهای قبلی می داند و نیز نظریه استفاده و رضایت مندی که کاربران بر اساس بافت اجتماعی خود، انگیزه ها و اهداف متفاوتی را در استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی دنبال می کنندو مدل نظری پژوهش طراحی شده و نتایج حاصله، فرضیه های تحقیق را تایید نموده است. .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.