مقایسه تاثیر روشهای چند حسی فرنالد و عصبی روانی دلاکاتو بر اصلاح عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تاثیر روشهای چند حسی فرنالد و عصبی روانی دلاکاتو بر اصلاح عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تاثیر روشهای چند حسی فرنالد و عصبی روانی دلاکاتو بر اصلاح عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تاثیر روشهای چند حسی فرنالد و عصبی روانی دلاکاتو بر اصلاح عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تاثیر روشهای چند حسی فرنالد و عصبی روانی دلاکاتو بر اصلاح عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر دو روش آموزشی چندحسی فرنالد و عصبی روانی دلاکاتو بر اصلاح عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان پسر سوم ابتدایی شهر همدان انجام شد. آزمودنی ها ۴۵ نفر از دانش آموزان نارساخوان پایه سوم ابتدایی مدارس پسرانه شهر همدان بودند که از این تعداد ۱۵ نفر در گروه آزمایشی چندحسی فرنالد و ۱۵ نفر در گروه آزمایشی عصبی روانی دلاکاتو – قرارگرفته و ۱۵ نفر دیگر به عنوان گروه کنترل در نظر گرفته شد . آزمودنی ها از بین دانش آموزان ارجاع داده شده به مرکز مشاوره آموزش و پرورش که برای اختلال خواندن، انتخاب شدند که از آزمون فلاح چای و جدول سمن برای تشخیص مشکلات خواندن و نوع آنها و برای همتاسازی و همگنی هوش هر سه گروه، از آزمون هوش وکسلر کودکان، استفاده شد . بعد از اجرای پیش آزمون، گروه آزمایشی چند حسی فرنالد، ۱۰ جلسه آموزش روش چندحسی فرنالد و گروه آزمایشی عصبی -روانی دلاکاتو، به طور متوسط ۱۰جلسه به روش دلاکاتو، تمرین دریافت کردند. اما گروه کنترل هیچ آموزشی دریافت نکرد . برای انجام پیش آزمون و پس آزمون، از آزمون فلاح چای (۱۳۷۴) برای هر سه گروه استفاده شد و برای تحلیل یافته ها ازتحلیل کوواریانس چند متغیره MANOVA استفاده شد . نتایج پژوهش نشان داد که هر دو روش چند حسی فرنالد و عصبی روانی دلاکاتو در بهبود بازشناسی لغات، درک مطلب و عملکرد خواندن دانش آموزان نارسا خوان موثر است و می توان این دو روش را در بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان، به کار برد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.